Translate

2022年6月4日土曜日

~Summer Feeling~ Alessiah

 


Staring at the sun

太陽を見つめて


Why you gotta run?

なんであなたは走るの?


I'll be missing you

寂しくなるのに


In the meantime I'm gonna paint my walls in

私はその間、壁を塗ろうと思うの




Savanna sunset

サバンナの夕焼け色に


Water my plants

草花に水をやって


Keep em' memories fresh

思い出を新鮮に保っておかないと


You holding my hand

あなたが握る私の手


While we're layin' in a field under purple skies

紫色の空の下、草原で私達が横になってた時


Wondering where all the bluebirds fly

あの青い鳥はどこに飛んでくのかを考えてた


That summer summer feeling

あの夏の気分


Don't think I'm ready yet for it to leave me

まだ準備ができないから私を置いていかないで


That summer summer feeling 

あの夏の気分


Stay another minute

あと数分待って


Stay a little

もう少し側にいて


Loger 

もっと


Longer

もっと


Longer

もっと


Stay a little

もう少し側にいて


Loger 

もっと


Longer

もっと


Longer

もっと




I just need one more taste

あと一口欲しいの


Of that lemonade

そのレモネード


I'm not good at goodbyes

別れを言うのは下手くそなの


So I'll wait for you

だから、あなたを待ってるわ


While I'm watching that

私は見つめてる




Savanna sunset

サバンナの夕焼け色に


Water my plants

草花に水をやって


Keep em' memories fresh

思い出を新鮮に保っておかないと


You holding my hand

あなたが握る私の手


While we're layin' in a field under purple skies

紫色の空の下、草原で私達が横になってた時


Wondering where all the bluebirds fly

あの青い鳥はどこに飛んでくのかを考えてた


That summer summer feeling

あの夏の気分


Don't think I'm ready yet for it to leave me

まだ準備ができないから私を置いていかないで


That summer summer feeling 

あの夏の気分


Stay another minute

あと数分待って


Stay a little

もう少し側にいて


Loger 

もっと


Longer

もっと


Longer

もっと


Stay a little

もう少し側にいて


Loger 

もっと


Longer

もっと


Longer

もっと



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿