Translate

2022年9月30日金曜日

~Blue~ Jackson Wang

 


When I'm broke and I'm stressing

僕が壊れてストレスを感じても


I know you'll stay by me

キミは僕のそばにいてくれる


When I feel disconnected

心がバラバラになっても


You're all I need

僕にはキミが必要なんだ


When the water runs dry

水が乾いても


I know that I can always come find you

絶対にキミを探しにいくよ


You're the only one that picks me up

キミだけが僕に元気をくれるんだ


When I'm so blue

悲しい時も


Can you feel it, too?

キミもそう感じてるかな?


When the sky is on fire

空が燃え上がったら


I know that I can run wild

僕は自由に走り回れる


With you

キミと一緒にね


When the sky is on fire

空が燃え上がったら


I know that I can run wild

僕は自由に走り回れる


With you

キミと一緒にね




When I'm so blue

悲しい時でも


When I'm broke and I'm stressing

僕が壊れてストレスを感じても


I know you'll stay by me

キミは僕のそばにいてくれる


When I feel disconnected

心がバラバラになっても


You're all I need

僕にはキミが必要なんだ


When the water runs dry

水が乾いても


I know that I can always come find you

絶対にキミを探しにいくよ


You're the only one that picks me up

キミだけが僕に元気をくれるんだ


When I'm so blue

悲しい時も


Can you feel it, too?

キミもそう感じてるかな?


When the sky is on fire

空が燃え上がったら


I know that I can run wild

僕は自由に走り回れる


With you

キミと一緒にね


When the sky is on fire

空が燃え上がったら


I know that I can run wild

僕は自由に走り回れる


With you

キミと一緒にね




When I'm so blue

悲しい時でも



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿