Translate

2022年9月11日日曜日

~Marigold~ Nirvana

 


He's there in case I want it all

僕が全てを求める時に備えて、彼はそこにいる


He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる


He's scared in case I want it all

全てを欲しがると彼は怖がる


He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる




All in all the clock is slow

だいたい時計は遅れる


Six color pictures all in a row

マリーゴールドの


Of a marigold

カラー写真が6枚ならんでる




He's there in case I want it all

僕が全てを求める時に備えて、彼はそこにいる


He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる


He's scared in case I want it all

全てを欲しがると彼は怖がる


He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる




All in all the clock is slow

だいたい時計は遅れる


Six color pictures all in a row

マリーゴールドの


Of a marigold

カラー写真が6枚ならんでる




He's there in case I want it all

僕が全てを求める時に備えて、彼はそこにいる


He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる


He's scared in case I want it all

全てを欲しがると彼は怖がる


He's scared 'cause I want

僕が求めるから彼は怖がってる



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿