Translate

2022年9月20日火曜日

~Fool 4 U~ Yuna

 


You may think that I am spiteful

意地悪だって思われるかも


Writing all these songs about you

こうやって、あなたについての曲を書いてるから


I can't resist it

でも、耐えられない


You got me twisted

私は信じさせられたから


In lies, ain't it nice?

嘘の数々、でも素敵よね?


You get on with your life

あなたは挫けずに進んでいった


Cliche for me to say this

陳腐なことを言ってしまうの


When you go away

あなたが去ってしまうから




I'm just a fool for you

あなたに夢中


Longing for a lost love

失った愛を求めて


Asking the whole wide world

世界中を探し回って


Baby, yeah, why can't I have you?

ねえ、何であなたを私のものにできないの?


I'm just a fool for you

あなたに夢中


Longing for a lost love

失った愛を求めて


Baby, yeah, why can't I have you?

ねえ、何であなたを私のものにできないの?





You think that I'm poetic enough?

私の言葉は詩みたいに聞こえる?


No words that my mind can think of

もう心に思いつく言葉はなくて


I'm so conflicted

私の中で矛盾が起きてるの


You're so addictive

あなたには中毒性がある


Our fights and the nights

喧嘩しても、どんな夜も


We carry on with our lies

嘘をつきながら進んできた


In vain, back to the same thing

でも無駄だったの、また戻るの


To our old ways

いつもと同じように




I'm just a fool for you

あなたに夢中


Longing for a lost love

失った愛を求めて


Asking the whole wide world

世界中を探し回って


Baby, yeah, why can't I have you?

ねえ、何であなたを私のものにできないの?


I'm just a fool for you

あなたに夢中


Longing for a lost love

失った愛を求めて


Baby, yeah, why can't I have you?

ねえ、何であなたを私のものにできないの?




Longing for you

あなたが欲しいの



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿