Translate

2022年9月19日月曜日

~Take Me Back~ Lewis Thompson

 


Take me back, back back back

僕を連れ戻して


'Cause I never knew what I had

だって、僕が持ってた大切なものなのに


No, I never knew what I had

いや、今まで気づかなかったんだ


No, I never knew, never knew

いや、気づかなかったんだよ




Moments in my head, won't let go

頭の中の光景が離れないよ


Been a long time, still feel close

しばらく経つけど近くに感じる


How did I ever leave?

何で僕は去ってしまったんだろうか?


I didn't know that I was free

僕は自由だったことに気づかなかったんだ


Only a matter of time

これは時間の問題なんだ


I guess we will never define

それを僕達が定義することはないだろうけど


Your hand slipping from mine

キミの手は僕の手から滑り落ちてったんだ




Take me back, back back back

僕を連れ戻して


'Cause I never knew what I had

だって、僕が持ってた大切なものなのに


No, I never knew what I had

いや、今まで気づかなかったんだ




Everywhere I look. I still see you

どこを見渡しても、まだキミが見えるみたいで


This is over, still come through

もう終わったことなのにそれはまだ生きてる


How did I ever leave?

何で僕は去ってしまったのかな?


I didn't know that I was free

僕は自由だったことに気づかなかったんだ


Only a matter of time

これは時間の問題なんだ


I guess we will never define

それを僕達が定義することはないだろうけど


Your hand slipping from mine

キミの手は僕の手から滑り落ちてったんだ




Take me back, back back back

僕を連れ戻して


'Cause I never knew what I had

だって、僕が持ってた大切なものなのに


No, I never knew what I had

いや、今まで気づかなかったんだ



Gonna dive a little deeper

少し深いとこへ飛び込むんだ


I'm coming round a little stronger now

今の僕は少し強くなったからね


Let's take it higher, don't look down

高みを目指すんだ、下なんて見ないで


If you're here right now

もしも、キミがここにいるなら


'Cause I never knew what I had

だって、自分が持ってた大切なものに


I never knew what I had

今まで気づかなかったんだ




Take me back, back back back

僕を連れ戻して


'Cause I never knew what I had

だって、僕が持ってた大切なものなのに


No, I never knew what I had

いや、今まで気づかなかったんだ


Take me back, back back back

僕を連れ戻して


'Cause I never knew what I had

だって、僕が持ってた大切なものなのに


No, I never knew what I had

いや、今まで気づかなかったんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿