Translate

2017年9月9日土曜日

~Carry On~ Charlie Puth feat Kygo













Carry on for you

キミのために続けるよ




For you

キミのためにね




Walking on the shores along and

海岸を歩いてるんだ




I miss your footprints next to mine

僕の隣にあるはずのキミの足跡が恋しいよ




Sure as the waves on the sand will wash it

砂の上の足跡が波に洗われるほど




Your rhythm keeps my heart in time

キミのリズムが僕の心を掴んで離さないんだ







You, you found me

キミが、キミが僕を見つけてくれたんだ




Maybe you're just something new

多分、キミも結局僕を深くまで




Lead me through the deepest waters

沈めてしまうものの1つだったんだね




I drown myself to carry on for you

それでも僕はキミのために自ら溺れていくよ




You

キミが




Carry on for you

キミのために続けるんだ




For you

キミのために




To carry on for you

キミのために




I, will carry on for you

これから先もね










Listening to the wind on the open ocean

広く開けた海に吹く風に耳をすませるんだ




I wounder if you hear me too

キミも僕のことを想ってるかなって考えるんだ




Wrapped in my arms with every moment

僕がいつも大事にしているこの記憶が




The memories that pull me through

僕をどんどん引っ張っていくんだ







You, you found me

キミが、キミが僕を見つけてくれた




Maybe you're just something new

多分、キミも僕を深くまで




Lead me through the deepest waters

沈めてしまうものの1つだったのかもしれない




I drown myself to carry on for you

それでも僕はキミのために自ら溺れていくよ




You

キミが




Carry on for you

キミのために続けるんだ




For you

キミのために




To carry on for you

キミのためにね




I, will carry on for you

これからだって




You, you found me

キミが、キミが僕を見つけてくれたんだ




Maybe you're just something new

多分、キミも僕を深くまで




Lead me through the deepest waters

沈めてしまうものの1つだったのかもしれない




I drown myself to carry on for you

でも、僕はキミのために自ら溺れて行くよ




You

キミが




Carry on for you

キミのために続けるんだ




For you

キミのために




To carry on for you

キミのためにね




I, will carry on for you

これからだって




Oh carry on for you

キミのために続けるんだ




Lead me deep through the water

僕を深い場所まで導いてくれ




Oh I carry on for you

僕はキミのために続けていくから










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿