Translate

2017年9月4日月曜日

~Nothing Like Us~ Justin Bieber













Lately I've been thinkin'

最近考えてたんだ




Thinkin' bout what we had

今までの僕達を




I know it was hard

辛かったんだ




It was all that we knew, yeah

辛かった、それだけだったんだ




Have you been drinkin'

キミはこの痛みを忘れようと




To take all the pain away?

お酒に逃げてるのかな?




I wish that I could give you what you deserve...

キミの望みを叶えられたらいいのに...







'Cause nothing can ever

だって、何もないんだ




Ever replace you

キミの代わりなんて




Nothing can make me feel like you do, yeah

キミみたいに僕を感じさせてくれるものなんて




You know there's no one

僕にはキミしかいないって




I can relate to

分かってるんだ




And know we won't find a love that's so true...

僕達は本当の愛に辿り着けないんだって...




There's nothing like us

そこに僕達みたいな奴はいないんだ




There's nothing like you and me

そこにキミと僕みたいな奴はいないんだ




Together trough the storm

一緒に嵐を切りぬけた




There's nothing like us

そこに僕達みたいな奴はいない




There's nothing like you and me

そこにキミと僕みたいな奴はいないんだ




Together, oh

同じみたいな奴は










I gave you everything, baby

キミにすべてを捧げたよ




Everything I had to give

僕が持ってるものをすべて




Girl, why would you push me away, yeah?

ねえ、どうして僕を振ったの?




Lost in confusion

頭の中はぐちゃぐちゃで




Like an illusion

幻想みたいに




You know I'm used to making your day...

キミを喜ばせるのなら慣れっこだって知ってるだろ?




But that is the past now

でも、それももう過去の話しで




We didn't last now

僕達はもう終わってしまったから




I guess that this is meant to be, yeah

これは運命なのかもしれないって




Tell me, was it worth it?

教えてよ、楽しかった?




We were so perfect

僕達お似合いだった




But, baby, I just want you to see...

でも、分かって欲しんだ




There's nothing like us

そこに僕達みたいな奴はいないんだ




There's nothing like you and me

そこにキミと僕みたいな奴はいないんだ




Together through the storm

一緒に嵐を切りぬけた




There's nothing like us

そこに僕らみたいな奴はいない




There's nothing like you and me

そこにキミと僕みたいな奴はいない




Together, oh

いないんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿