Translate

2017年9月26日火曜日

~Lazaretto~ Jack White













My veins are blue and connected

僕の静脈は青く全身に繋がってる




And every single bone in my brain is electric

数々の曲は、俺のエレクトリックな脳から生まれるんだ




But I dig ditches like the best of a em

でも、俺は最高の世界に突き進んでいく




Yo trabajo duro

俺はハードに突き進んでいくんだ




Como en madera y yeso

木材や石膏のように




Come en madera y yeso

木材や石膏のように




And even god herself has fewer plans than me

女神でさえも俺より少ないだろうな




But she never helps me out with my scams for free though

自由の為の嘘でも彼女は助けてくれないんだ




She grabs a stick and then she pokes it at me

彼女は僕を握りしめて俺をつつく




When I say nothing, I say everything

俺は黙ってるがすべてを話すんだ




Yeah when I say nothing

そうさ、黙って




I say everything

何もかもを話すんだ







They threw me down in the Lazaretto

アイツらは俺を隔離病棟に捨てたんだ




Bored rotten, bored rotten

腐るほどに退屈だ、腐るほどに




Making models of people I used to know

人として更生するためなのはわかってた




Out of coffees and cotton

コーヒーやコットンが切れて




And all my illegitimate kids'll be gotten

社会に適合できないすべての問題児は




Throw down to the wolves, made feral for nothing

雑音の中に投げ捨てられるんだ、理由もなく




Quarantined on the Isle of Man

孤立したマン島に行くのさ




And I'm trying to escape any way that I can

そして、必死に脱出を試みるんだ




Oh, any way that I can

ああ、できる限りな




Oh!!!









I don't have no time left! Time is lost! No time at all!

俺には時間がない!無くなってしまった!時間がないんだ!




Throw it in a garbage can!

でも、そんなことは忘れてしまえ!




And I shake god's hand

神と和解するんだ




I jump up and let her know when I can, this is how I'm gonna do it!

登り詰めた者にしかできないんだ、俺ならそうするよ




They wanna blow down the prison they're lighting fires with the cash of the masses

彼らは刑務所を閉鎖して、人々の札束を燃やしたいんだ




And like the dough I don't fall down I'm so

俺は諦めない、俺はぶっ飛んでるのさ




Detroit I make it rise from the ashes

俺がどん底から蘇らせてやる










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿