Translate

2018年2月14日水曜日

~Left Right Left~ Charlie Puth













Oh I been hurting lately

最近傷ついてるんだ




I'm down on all mu luck

僕はツキにも見放されて




Sometime's there's no one there by your side

誰も味方が居ないみたいで




I don't deserve this baby

こんなはずじゃなかったんだけど




But I know I can't give up

でも、僕は諦めないよ




Tough times I just take them in stride

辛いことも力にして歩いていくから







Hmmm, I'm almost there, only one more step

僕は、もうすぐそこに辿り着けるんだ、あと一歩だよ




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足




Hmmm, I'm moving on, I got no regrets

僕は前に進んでるんだよ、後悔はない




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足










I said time are changing, tell me how can I keep up

時代は変わっていくって言ったんだ、どうやってついていったらいいのかな




Every time I turn around there's a wall

振り向けばいつも壁があって




But I'm climbing daily, until I see the top

でも、僕は登り続けて、頂点が見えるまで登るんだよ




And I get up right after every fall

落ちてはすぐに立ち上がるんだ




When you're brokenhearted

キミが傷ついて




And you're lost without me

僕なしで迷ってるのなら




Yeah, you gotta walk alone, yeah it's true

そうだよ、独りで歩かないといけないんだ、それが現実




Flash every smile cause I've been lost for miles

少しでも笑うといい、だって僕はずっと途方に暮れているからね




Cause, yeah, I know you've felt this way before too

だって、そうだよ、キミも同じ気持ちなんだろ







Hmmm, we're almost there baby one more step

僕達は、もうすぐそこに辿り着けるんだ、あと一歩だよ




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足




Hmmm, we're moving on, we got no regrets

僕達は前に進んでるんだよ、後悔はない




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足





Oh, we're almost there only one more step

僕達は前に進んでるんだよ、僕達に後悔はないよ










Hmmm...






I know it looks like it's too far

遠くに見えるかもしれないけど




But it's nothing compared to how far we've come

でも、僕達は進んできた道に比べたら大したことはないんだ




Walking down this boulevard

この道を歩いて




When the darkest times come right before the sun

きっと太陽が昇る前は、一番暗いんだよ







We're almost there baby one more step

僕達は、もうすぐそこに辿り着けるんだ、あと一歩だよ




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足




We're moving forward and there's no regrets

僕達は前に進んでるんだよ、後悔はない




Oh, left, right, left, right

左足、右足、左足、右足




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足





Oh, we're almost there only one more step

僕達は前に進んでるんだよ、僕達に後悔はないよ




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足




Oh, we're almost there only one more step

僕達は前に進んでるんだよ、僕達に後悔はないよ




Oh, left, right, left, right, left

左足、右足、左足、右足、左足










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿