Translate

2018年2月1日木曜日

~You Are The Reason~ Calum Scott













There goes my heart beating

心の中がドキドキしながらそこへ向かってるんだ




Cause you are the reason

だって、原因はキミなんだよ




I'm losing my sleep

僕は眠ることも出来ない




Please come back now

お願いだから、今すぐ戻ってきてくれよ










There goes my mind racing

心の鼓動が早まりながら、そこへと向かってるんだ




And you are the reason

それはキミのせいで




That I'm still breathing

僕はまだ息をしてるんだ




I'm hopeless now

今僕は望みを失ったんだよ







I'd climb every mountain

僕は色んな山を登るんだ




And swim every ocean

そして、色んな海を泳ぐ




Just to be with you

ただ、キミとね




And fix what I've broken

そして、僕が壊したものを直してくれよ




Oh, cause I need you to see

そう、だって僕はキミに理解して欲しいから




That you are the reason

これはキミのせいなんだ










There goes my hands shaking

僕の手は、震えながらそこへ向かってる




And you are the reason

キミのせいなんだよ




My heart keeps bleeding

僕の心は痛み続けてる




I need you now

今、キミが必要なんだ










If I could turn back the clock

もしも、僕が時計を遅らせることが出来たなら




I'd make sure the light defeated the dark

僕は確認するよ、暗闇に光が差したことを




I'd spend every hour, of every day

僕はいつだって過ごすんだ、毎日ね




Keeping you safe

キミを守り抜くよ







I'd climb every mountain

僕は色んな山を登るんだ




And swim every ocean

そして、色んな海を泳ぐ




Just to be with you

ただ、キミとね




And fix what I've broken

そして、僕が壊したものを直してくれよ




Oh, cause I need you to see

そう、だって僕はキミに理解して欲しいから




That you are the reason

これはキミのせいなんだ




You are the reason

キミのせいなんだよ










I'd climb every mountain

僕は色んな山を登るんだ




And swim every ocean

そして、色んな海を泳ぐんだ




Just to be with you

ただ、キミと一緒にね




And fix what I've broken

そして、僕が壊したものを直してよ




Cause I need you to see

だって、僕はキミに理解して欲しいからね




That you are the reason

これはキミのせいなんだよ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿