Translate

2018年2月12日月曜日

~Miami 82~ Syn Cole feat Kygo













Oh, How quickly I come undone

ねえ、あとどのくらいでヨリが戻るのかな




Like melting ice on the sun

太陽で溶ける氷のように




Why would that stop when I'm falling free

自由でいることをどうして止めてしまうのかな




Midnight daydream

真夜中の白昼夢




Oh You watch me and I'm exposed

あなたに見られると、感情をさらけ出してしまうの




Like lightning bolts in my bones

私の骨を貫く稲妻のような




Why would that stop when I'm falling free

自由でいることをどうして止めてしまうのかな




Midnight daydream

真夜中の白昼夢




Midnight daydream

真夜中の白昼夢




Midnight daydream

真夜中の白昼夢










Oh, How quickly I come undone

ねえ、あとどのくらいでヨリが戻るのかな




Like melting ice on the sun

太陽で溶ける氷のように




Why would that stop when I'm falling free

自由でいることをどうして止めてしまうのかな




Midnight daydream

真夜中の白昼夢




Oh You watch me and I'm exposed

あなたに見られると、感情をさらけ出してしまうの




Like lightning bolts in my bones

私の骨を貫く稲妻のような




Why would that stop when I'm falling free

自由でいることをどうして止めてしまうのかな




Midnight daydream

真夜中の白昼夢




Midnight daydream

真夜中の白昼夢




Midnight daydream

真夜中の白昼夢










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿