Translate

2018年2月13日火曜日

~More Than You Know~ Axwell feat Ingrosso













Heavy on your heart

重たいキミの心




Heavy on your mind

重たいキミの考え




Wandering the streets tonight

今夜は通りを彷徨うんだ




If you're looking for a home

もしも、キミが家を探してるのなら




You are not alone

キミは独りじゃないよ




I can be your guiding light

僕が導くからさ




'Cause I promise you

だって、僕はキミに約束するから




I'm a dreamer too

僕もドリーマーさ




Heavy on my heart

重たいキミの心も




Wandering the streets tonight

今夜は通りを彷徨うからさ







When it all counts for something

何かを数える時




And your pocket's full of loving

ポケットは愛で溢れてて




Let's get high on believing

信じることが救われるんだ




I can promise you

僕はキミに約束するよ




Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕もドリーマーなんだ




We are dreamers together

僕達はお互い思想家なんだ




Always and forever

いつまでも永遠にね




Let's get high on believing

信じることが救われる




I can promise you

キミに約束するよ




Yes, I am a dreamer too

そうなんだ、僕もドリーマーなんだ




I can promise you

僕はキミに約束するよ




Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕もドリーマーなんだ




Let's get high on believing

信じることが救われる




I can promise you

キミに約束するよ




Yes, I am a dreamer too

そうなんだ、僕もドリーマーなんだ










Heavy on my feet

足取りが重くても




Heavy on me knees

僕の膝が重くても




Walking down a winding road

曲がりくねった道を歩くんだ




If you're looking for a home

もしも、キミが家を探してるのなら




You are not alone

キミは独りじゃないって




I can be your stepping stone

僕はキミの踏み台にもなれるから




'Cause I promise you

だって、僕はキミに約束するから




Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕もドリーマーなんだ




Heavy on my feet

足取りが重くても




Walking down a winding road

曲がりくねった道を歩くんだ







When it all counts for something

何かを数える時




And your pocket's full of loving

ポケットは愛で溢れてて




Let's get high on believing

信じることが救われるんだ




I can promise you

僕はキミに約束するよ




Yes, I am a dreamer too

そうさ、僕もドリーマーなんだ




We are dreamers together

僕達はお互い思想家なんだ




Always and forever

いつまでも永遠にね




Let's get high on believing

信じることが救われる




I can promise you

キミに約束するよ




Yes, I am a dreamer too

そうなんだ、僕もドリーマーなんだ










I can promise you, I can promise you

僕はキミに約束するよ、約束する




I can promise you, I can promise you

僕はキミに約束するよ、約束する




I can promise you, I can promise you

僕はキミに約束するよ、約束する




I can promise you, I can promise you

僕はキミに約束するよ、約束する




I can promise you, I can promise you

僕はキミに約束するよ、約束する




I can promise you, I can promise you

僕はキミに約束するよ、約束する







I can promise you

キミに約束するよ




Yes, I am a dreamer too

そうなんだ、僕もドリーマーなんだ




I can promise you

キミに約束するよ




Yes, I am a dreamer too

そうなんだ、僕もドリーマーなんだ




We are dreamers together

僕達はお互い思想家なんだ




Always and forever

いつまでも永遠にね




Let's get high on believing

信じることが救われる




I can promise you

キミに約束するよ




Yes, I am a dreamer too

そう、僕もドリーマーだからね










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿