Translate

2018年4月22日日曜日

~Changes~ XXXTANTACION










Mmm, baby, I don't understand this

ああ、僕には理解できないんだ




You're changing, I can't stand it

キミは変わってしまった、僕には理解できないよ




My heart can't take this damage

僕の心をこれ以上傷つけないでくれ




And the way I feel, can't stand it

何でこんな気持ちになってしまったんだろう、耐えられないよ




Mmm, baby, I don't understand this

なあベイビー、さっぱり分からない




You're changing, I can't stand it

キミは変わってしまった、耐えられないよ




My heart can't take this damage

僕の心をこれ以上傷つけないでくれ




And the way I feel, can't stand it

何でこんな気持ちになってしまったんだろうか、耐えられない




Mmm, baby, I don't understand it

なあベイビー、さっぱり分からない







Girl, you're makin' it hard for me

キミと一緒に居るのはツラいよ




Girl, you're makin' it hard for me

キミと一緒に居るのはツラいよ




Girl, you're makin' it hard for me, uh, mmm

キミと一緒に居るのはツラいんだ




Girl, you're makin' it hard for me

キミと一緒に居るのはツラいよ




Girl, you're makin' it hard for me

キミと一緒に居るのはツラいんだよ




Girl, you're makin' it hard for me

ねえ、キミと一緒に居るのはツラいんだ







Mmm, baby, I don't understand this

ああ、僕には理解できないんだ




You're changing, I can't stand it

キミは変わってしまった、僕には理解できないよ




My heart can't take this damage

僕の心をこれ以上傷つけないでくれ




And the way I feel, can't stand it

何でこんな気持ちになってしまったんだろう、耐えられないよ




Mmm, baby, I don't understand this

なあベイビー、さっぱり分からない




You're changing, I can't stand it

キミは変わってしまった、耐えられないよ




My heart can't take this damage

僕の心をこれ以上傷つけないでくれ




And the way I feel, can't stand it

何でこんな気持ちになってしまったんだろうか、耐えられない




Mmm, baby, I don't understand it

なあベイビー、さっぱり分からない










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿