Translate

2018年4月1日日曜日

~Mamma Mia~ ABBA










I've been cheated by you since I don't know when

いつからか分からない、あなたに騙されてきたの




So I made up my mind, it must come to an end

だから、決心したの、終わりにしないといけないって




Look at me now, will I ever learn?

私を見てよ、私はこれまで学んできたのかな?




I don't know how but I suddenly lose control

自分でも分からないの、でも突然コントロールできなくなった




There's a fire within my soul

私の魂の中に炎があって




Just one look and I can hear a bell ring

ただ一度だけ見ると、ベルが鳴ってるのが聞こえるの




One more look and I forget everything, w-o-o-oh

もう一度見ると、私はすべてを忘れてしまうの







Mamma mia, here I go again

なんてことなの、またよ




My my, how can I resist you?

どうしたらあなたに抵抗できるの?




Mamma mia, does it show again?

なんてこと、またそれを見せるつもり?




My my, just how much I've missed you

あなたが居なくて、私がどれだけ寂しかったか




Yes, I've been brokenhearted

そうよ、私は悲観していたわ




Blue since the day we parted

私達が別れた日からブルーなのよ




Why, why did ever let you go?

何で、なんであなたを手放してしまったの?




Mamma mia, now I really know

なんてことなの、今なら本当に分かるわ




My my, I could never let you go

私はあなたを決して手放せなかったわ










I've been angry and sad about rings that you do

ずっと怒ってて悲しかったの、あなたがしたことについてね




I can't count all the times that I've told you we're through

すべては答えられないけど、「私達は終わりよ」って言ったことも




And when you go, when you slam the door

あなたが行ってしまう時、ドアをバタンって閉める時




I think you know that you won't be away too long

そんなに長くは離れないって思ったわ




You know that I'm not that strong

あなたは分かってるわ、私が強くないってことを




Just one look and I can hear a bell ring

ただ一度だけ見ると、ベルが鳴ってるのが聞こえるわ




One more look and I forget everything, w-o-o-o-oh

もう一度見てみると、私はすべてを忘れてしまうわ







Mamma mia, here I go again

なんてことなの、またなの?




My my, how can I resist you?

どうしたらあなたに抵抗できるの?




Mamma mia, does it show again?

なんてこと、またそれを見せる?




My my, just how much I've missed you

私がどれだけあなたに会いたかったのか




Yes, I've been brokenhearted

そうよ、私は悲観していたの




Blue since the day we parted

私達が別れた日からブルーなのよ




Why, why did I ever let you go?

何で、なんであなたを手放してしまったの?




Mamma mia, even if I say

なんてことなの、もしも私が言うとしても




Bye bye, leave me now or never

「さよなら」は「今だけが離れないで」って意味なのよ




Mamma mia, it's a game we play

なんてことなの、それは私達がしていたゲーム




Bye bye doesn't mean forever

「さよなら」なんて永遠を意味していないわ







Mamma mia, here I go again

なんてことなの、またよ




My my, how can I resist you?

どうしたらあなたに抵抗できるの?




Mamma mia, does it show again?

なんてこと、またそれを見せるつもり?




My my, just how much I've missed you

あなたが居なくて、私がどれだけ寂しかったか




Yes, I've been brokenhearted

そうよ、私は悲観していたわ




Blue since the day we parted

私達が別れた日からブルーなのよ




Why, why did ever let you go?

何で、なんであなたを手放してしまったの?




Mamma mia, now I really know

なんてことなの、今なら本当に分かるわ




My my, I could never let you go

私はあなたを決して手放せなかったわ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿