Translate

2018年4月9日月曜日

~I Will Be There~ Britney Spears










Oh yeah






You don't have to say what's on your mind

あなたが何を考えてるのかなんて、言わなくていいの




'Cause I know where you've been

だって、あなたのこれまでを知ってるから




Give it up and leave it all behind

諦めてすべてを後ろに置いておいて




And then let me begin

そして、私に始めさせてよ




Come on over here

ねえ、ここに来て




Let me show how things should be

私に物事がどんなものなのかを見せて




I will make it alright

私が大丈夫にしてあげるわ




Let me make it clear

私にそれを明確に見せて




You can put your trust in me

あなたは私を信じるわ




Yes I will be there

そうよ、私はそこに居る







When you need someone

あなたが誰かを必要とした時




You just turn around

あなたはただ、振り向いて




And I, will be there

そして私はそこに居るの




When you're feeling low

あなたの気分が落ち込んだ時




Baby let me know

私に知らせて




And I, will be there

私はそこに居るから










Won't you let me make it up to you

私に補わせてくれない?




Now you know where I am

今、あなたは私が何処に居るのか知ってる




There ain't nothin that I wouldn't do

私がしない事なんて何もないのよ




Just to love once again

ただ、もう一度愛する為に




Come on over here

ここに来て




Let me show how things should be

私に物事がどんなものなのかを教えて




I will make it alright

私がすべて大丈夫にしてあげるから




Let me make it clear

私にそれを明確にさせてよ




You can put your trust in me

あなたは私を信じるわ




Yes I will be there

そうよ、私はそこに居るから







When you need someone

あなたが誰かを必要とした時




You just turn around

あなたはただ、振り向いて




And I, will be there

そして私はそこに居るの




When you're feeling low

あなたの気分が落ち込んだ時




Baby let me know

私に知らせて




And I, will be there

私はそこに居るから










I will be there

私はそこに居るわ




Just take a stand

ただ、明確に態度で示して




I'll be here for you

私はあなたの為にここに居るの




Now and forever

今も、これからもね




Give one more chance

もう一度だけチャンスをちょうだい




To show you how much I care

私があなたをどんなに気にかけてるか見せるために




Ill be there

私はそこに居るの







When you need someone

あなたが誰かを必要とした時




You just turn around

あなたはただ、振り向いて




And I, will be there

そして私はそこに居るの




When you're in sorrow

あなたが悲しんでる時




Just let me know and I will be there

私にだけ知らせて、そうすれば私はそこに居るから







When you need someone

あなたが誰かを必要とした時




You just turn around

あなたはただ、振り向いて




And I, will be there

そして私はそこに居るの




When you're feeling low

あなたの気分が落ち込んだ時




Baby let me know

私に知らせて




And I, will be there

私はそこに居るから










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿