Translate

2018年4月3日火曜日

~Smile~ Michael Jackson










Smile though your heart is aching

微笑んでみてよ、心が痛むような時も




Smile even though it's breaking

微笑んでよ、例え傷ついたとしても




When there are clouds in the sky, you'll get by

空が雲で覆われていても、キミは大丈夫だよ




If you smile through your fear and sorrow

もしも、キミが悲しみを抱えていてもね




Smile and maybe tomorrow

微笑んでみてよ、明日もさ




You'll see the sun come shining through for you

そうすると、キミのために太陽が輝いてくれるからさ




Light up your face with gladness

幸せでキミの顔を輝かせてよ




Hide every trace of sadness

全ての悲しみを隠して




Although a tear may be ever so near

涙が出そうになるかも知れないけどさ




That's the time you must keep on tryring

キミはそれを乗り越えないといけない時が来たんだ







Smile, what's the use of crying?

微笑んでよ、泣いてても何のやくにも立たないだろ?




You'll find that life is still worthwhile

人生は価値があるって感じるだろ?




If you just smile

もしも、キミが微笑んでいれば










That's the time you must keep on trying

キミがそれを乗り越えないといけない時が来たんだよ




Smile, what's the use of crying?

微笑んで、泣いてても何のやくにも立たないだろう?




You'll find that life is still worthwhile

人生は価値があるって感じるだろ




If you just smile

もしも、キミがただ微笑んでいればね










Thank you for watching♪Have a good time♪






See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿