Translate

2018年4月29日日曜日

~Faded~ Alan Walker










You were the shadow to my light

キミは私が作る光の影だった




Did you feel us?

一緒に居るのを感じてくれた?




Another star

また星が現れて




You fade away

キミは消えてった




Afraid our aim is out of sight

僕達が目指すものが見えなくなったんだ




Wanna see us

また、一緒に居るのを見たいよ




Alive

生きて欲しい







Where are you now?

キミは今何処に居るんだ?




Where are you now?

キミは今何処に居るんだ?




Where are you now?

キミは今何処に居るんだ?




Was it all in my fantasy?

すべて、僕の幻想だったの?




Where are you now?

キミは今何処に居るんだ?




Were you only imaginary?

キミは僕の想像だった?




Where are you now?

キミは今どこに居るの?



Atlantis

アトランティス大陸




Under the sea

海に沈んだ




Under the sea

海に沈んでるね




Where are you now?

キミは今何処に居るの?




Another dream

また、夢を見る




The monster's running wild inside of me

自分ん中の怪物が暴れだしてる




I'm faded

僕は消え去って




I'm faded

消え去っていくんだ




So lost, I'm faded

さまよって、消え去っていくんだ




I'm faded

僕は消え去って




So lost, I'm faded

さまよって、消え去っていくんだ










These shallow waters never met what I needed

浅い水は僕を満たしてくれなかったんだ




I'm letting go a deeper dive

だから、僕は深く潜っていって




Eternal silence of the sea, I'm breathing alive

永遠の静けさの中で僕は息をするんだ







Where are you now?

キミは今何処に居るんだ?




Where are you now?

キミは今何処に居るんだ?




Under the bright but faded lights

明るくても、消えていく光の下で




You've set my heart on fire

キミは僕の心に火を点けたんだ




Where are you now?

キミは今何処に居るんだ?




Where are you now?

キミは今何処に居るんだ?







Where are you now?

キミは今どこに居るの?



Atlantis

アトランティス大陸




Under the sea

海に沈んだ




Under the sea

海に沈んでるね




Where are you now?

キミは今何処に居るの?




Another dream

また、夢を見る




The monster's running wild inside of me

自分ん中の怪物が暴れだしてる




I'm faded

僕は消え去って




I'm faded

消え去っていくんだ




So lost, I'm faded

さまよって、消え去っていくんだ




I'm faded

僕は消え去って




So lost, I'm faded

さまよって、消え去っていくんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿