Translate

2020年2月20日木曜日

~Cuz I Love You~ Lizzo










I'm cryin' 'cause I love you, oh

あなたを愛してるから、私はな泣いてるのよ


(Ya ya ya, ya, ya, ya, ya)




Never been in love before

こんなに激しく恋に落ちたことはないわ


What the fuck are fucking feelings, yo?

この気持ちは一体何?


Once upon a time, I was a ho

昔はアバズレだったけど


I don't even wanna ho no mo'

もうあんな女には戻りたくないの


Got you something from the liquor store

リカーショップで何か買っていくわ


Little bit of Lizzo and some Mo

リゾとシャンパンとかをね


Tryna open up a little mo'

もう少し心を開こうとしてるの


Sorry if my heart a little slow

うまくいってなかったらゴメンだけど







I thought that I didn't care

気にしてなんかいないって思ってた


I thought I was love-impaired

恋愛は向いてないんだって


But baby, baby

でもねベイビー


I don't know what I'm gon' do

どうしていいかわからないの


I'm cryin' 'cause I love you, oh

あなたを愛してるから私は泣いてる


Yes, you (ya ya, ya, ya)

そうよ、あなたを










Got me standing in the rain

雨の中に立ってる私


Gotta get my hair pressed again

髪をストレートに整えないと


I would do it for you all, my friend

全てあなたのためにやってるの


Ready, baby? will you be my man?

準備は?私の恋人になってくれる?


Wanna put you on a plane

あなたを飛行機に乗せて


Fly you out to wherever I am

私のところまで来させたいの


Catch you on the low, I was ashamed

こっそりあなたを追ってたのが恥ずかしい


Now I'm crazy, 'bout to tat your name

あなたの名前を彫ろうとしてるの、狂ってるわよね







I thought that I didn't care

気にしてなんかいないって思ってた


I thought I was love-impaired

恋愛は向いてないんだって


But baby, baby

でもねベイビー


I don't know what I'm gon' do

どうしていいかわからないの


I'm cryin' 'cause I love you, yeah

あなたを愛してるから私は泣いてる


I'm cryin' hey

泣いてるのよ


I thought that I didn't care

気にしてなんかいないって思ってた


I thought I was love-impaired

恋愛は向いてないんだって


But baby, baby

でもねベイビー


I don't know what I'm gon' do

どうしていいかわからないの


I'm cryin' 'cause I love you

あなたを愛してるから私は泣いてる


Oh yes, you

ねえ、あなたは


I'm cryin', I'm cryin', I'm cryin', oh

私は泣いてるのよ


I'm cryin', 'cause I love you

泣いてるの、だってあなたを愛してるから







Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿