Translate

2020年2月10日月曜日

~Summer~ Calvin Harris










When I met you in the summer

キミと出会った夏に


To my heartbeat's sound

僕は胸の鼓動を感じたんだ


We fell in love as the leaves turned brown

僕達は恋に落ちていって、まるで葉っぱの色が紅葉していくみたいに


And we could be together, baby

これからも一緒にいるさ、ベイビー


As long as skies are blue

この空が青い限り


You act so innocent now, but you lied so soon

キミは清楚に振る舞ってるけどすぐに嘘だって気付いたんだ


When I met you in the summer

それは夏にキミを出会った時のことだった







When I met you in the summer

キミと出会った夏に


To my heartbeat's sound

僕は胸の鼓動を感じたんだ


We fell in love as the leaves turned brown

僕達は恋に落ちていって、まるで葉っぱの色が紅葉していくみたいに


And we could be together, baby

これからも一緒にいるさ、ベイビー


As long as skies are blue

この空が青い限り


You act so innocent now, but you lied so soon

キミは清楚に振る舞ってるけどすぐに嘘だって気付いたんだ


When I met you in the summer

それは夏にキミを出会った時のことだった


Summer

あの夏に


When I met you in the summer

それは夏にキミを出会った時のことだった


Summer

あの夏に





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿