Translate

2020年2月8日土曜日

~I Found You~ Calvin Harris feat Benny Blanco










I cannot say what I'm feeling

この気持ちをうまく言葉にできないよ


If I don't know how to move

もしも、動き方を知らなかったら


I cannot say what I believe in

何を信じてるのかをうまく言えなかったと思う


I finally believe in you

キミを信じるよ


I traveled many roads

たくさん旅をして来たんだ


And I know what road to choose

そして、進むべき道がわかったんだ


Now my world is never changing

今分かったんだ、僕の世界は変わらないさ


There's anything I can do

僕が出来ることがそこにあるんだ







'Cause I found you

だって、キミを見つけたから


I found you

僕がキミを見つけたんだ


'Cause I found you

キミを見つけたから


I found you

僕がキミを


'Cause I found you

だってキミを見つけたから


'Cause I found you

僕がキミを


(I found you)

(僕がキミを見つけたんだ)










I cannot say what I'm feeling

この気持ちをうまく言葉にできないよ


If I don't know how to move

もしも、動き方を知らなかったら


I cannot say what I believe in

何を信じてるのかをうまく言えなかったと思う


I finally believe in you

キミを信じるよ


I traveled many roads

たくさん旅をして来たんだ


And I know what road to choose

そして、進むべき道がわかったんだ


Now my world is never changing

今分かったんだ、僕の世界は変わらないさ


There's anything I can do

僕が出来ることがそこにあるんだ







'Cause I found you

だって、キミを見つけたから


I found you

僕がキミを見つけたんだ


'Cause I found you

キミを見つけたから


I found you

僕がキミを


'Cause I found you

だってキミを見つけたから


'Cause I found you

僕がキミを


I found you

僕がキミを見つけたんだ










I found you, I found you

キミを見つけたから


I found you, I found you

キミを見つけたんだ


I found you, I found you

僕がキミを見つけたから


I found you, I found you

僕がキミを見つけたんだ







'Cause I found you

だって、キミを見つけたから


I found you

僕がキミを見つけたんだ


'Cause I found you

キミを見つけたから


I found you

僕がキミを


(I found you)

(僕がキミを見つけたんだ)


I found you

僕がキミを見つけたんだ


'Cause I found you

キミを見つけたから


I found you

僕がキミを


I found you

僕がキミを見つけたんだ


'Cause I found you

キミを見つけたから


I found you

僕がキミを


I found you

僕がキミを


(I found you)

(僕がキミを見つけたんだ)





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿