Translate

2020年2月25日火曜日

~Loved By You~ Samm Henshaw










I'll stop the storm, dry out the rain

嵐を止める、雨も止ませて見せる


I'll be the pill you take

キミの薬になってあげる


To ease all your pain

キミが痛みを和らげられるなら


I'll be your pedal, drive you away

ペダルになって、ドライブに連れていくよ


Be your sanity, when you feel insane

おかしくなりそうな時は安心させてあげるよ


On your darkest days

暗い日々では


I'll be your sun

キミが太陽になるんだ


The thing that you need the most

キミが一番必要としてるもの







When you're left with none

他に何もなくても


Whatever you need

キミが必要とするモノに


I will be, all I ask

僕が何でもなるさ


Is to be loved by you

僕の願いはキミに愛されることだけで


Oh, whenever you need, I will be

キミが必要するモノになれるさ


All I ask is to be loved by you (oh)

僕の願いはキミに愛されることだからね










It's gon' take time

時間はかかるだろうけど


But I'm willing to try

でも、僕はやってみるつもりさ


I'll be your therapy

キミのセラピーになる


To hold back the tide

波を引き止めるために


I'll be your Uber driver

ウーバーの運転手にだってなるよ


When it's getting late

夜遅い時には


I'll be your pressure babe

プレッシャーにだってなれる


When it's too much to take

受け取るモノが多すぎる時には







Whatever you need I will be

キミが必要とするモノに、なれるさ


All I ask is to be loved by you, oh

僕の願いは、キミに愛されることだから


Whatever I really need is, you may need

僕が必要なモノはキミも必要なものかもね


I will be I gotta be loved by you

キミに愛されたいんだ










Oh, oh, oh, oh




Oh, oh oh, oh




All I need babe

僕が必要としてるもの


All I need babe

僕が必要なのはキミなんだ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿