Translate

2020年2月21日金曜日

~Take It Out On Me~ Justin Bieber










Kid

なあ


You can take in out on me

僕に八つ当たりしてもいいんだよ


You can take it out on me

僕に怒りをぶつけてもいいんだ


Sometimes I don't mind you havin' the worst day

時には、嫌な日もあるだろうけど


Oh, no, I don't

全然気にしないさ、怒らない


All the stress turns into built-up energy

ストレスは全部エネルギーに変えよう


Yes, it does

そう、大丈夫さ


On the edge, I'm your net, go on and fall back

限界が近づいたら、僕が網になって捕まえる、倒れても平気さ


Easy on that pressure point, I love to push that

自分の弱いところには優しくして


Let your frustrations our right here

イライラは僕にぶつけていいからね


I'm your psychiatrist, let's talk about it

キミの精神科医になるんだ、だから話して


We can use sign language, I know your body

僕達がうまく話せなかったら、体や、手を使って伝えてくれてもいいんだ


I see the weight weighin' on your shoulders

キミの肩に重いものが乗ってるのが見える


It's so heavy

キツイよね


Let me be the meaning of your composure

キミの心が安らぐ存在になりたいんだ


Oh, oh

ねえ







You can take in out on me

僕に八つ当たりしてもいいんだよ


You can take it out on me

僕に怒りをぶつけてもいいんだ


I'll be your punching bag, hit me with all of your might

サンドバッグ代わりになるから僕を殴ってもいいんだ


And get it all out 'til you feel light

キミの気持ちが軽くなるまで


And  take in out on me

僕に八つ当たりしてもいいんだよ


You can take it out on me

僕に怒りをぶつけてもいいんだ










Yeah, I'm your plug

そうさ、僕はキミのプラグ


Whatever you need, I'll make sure you get enough

キミが必要なら、十分なほど与えてあげる


And when your battery gets low

キミのバッテリーが減ってきたら


I'ma be the one to charge you up

僕がキミを充電するさ


Let me massage your mental and your physical

キミの心も体も、マッサージしてあげる


Whenever you lose doubt, I'll be your miracle

不安がなくなったら、キミにミラクルを起こしてあげるよ


When you're around me, you should feel invincible

僕のそばにいるときは、何も恐れないで


Please don't forget that

それだけは忘れないで







You can take in out on me

僕に八つ当たりしてもいいんだよ


Yeah-yeah-yeah-yeah




You can take in out on me

僕に八つ当たりしてもいいんだよ


Hey, hey, hey, hey




I'll be your punching bag, hit me with all of your might (ayy)

サンドバッグ代わりになるから僕を殴ってもいいんだ


And get it all out 'til you feel light (ooh-oh)

キミの気持ちが軽くなるまで


And take it out on me (oh-oh-woah)

僕に八つ当たりしてもいいよ


You can take it out on me (oh-oh-woah)

怒りもぶつけてもいいさ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿