Translate

2020年2月16日日曜日

~Oh My God~ Alec Benjamin










Looking at the pictures I keep on my shelf

棚にしまってた写真を眺めてる、長い間


'Cause it's been so long since I've looked like myself

だって、自分らしさを感じられなくなってるから


Burn another candle down

またロウソクを燃やす


Burn another candle down

ロウソクを燃やすんだ


Running low on patience, running low on fumes

我慢強さが足りない、煙も足りなくて


I'm never gonna make it halfway to the moon

月までの半分の道のりまでも、辿り着けない気がするんだ


But it's too late to turn around

でも、もう引き戻せない


But it's too late to turn around

引き返すには遅すぎるよ


I'm running out of oxygen

酸素不足で


I'll never be the same again now

もう2度と同じにはなれない


Same again now

もう2度と







Oh my god, I can't remember

なんてこった、思い出せないんだ


Who I was just last December

この間の12月、僕がどんなだったか


What have I done, how did I get here?

僕はなにをしたんだ?どうやってここまで来たのかな?


What have I done?

何をしたんだ?


Oh my god, look in the mirror

鏡を覗いてみるよ


I was young, nothing to fear once

若かった頃、何も怖いものなんてなかったのに


What have I done, how did I get here?

僕はなにをしたんだ?どうやってここまで来たのかな?


What have I done?

何をしたんだ?










Maybe I was foolish, I guess I was naive

多分、僕は愚かで繊細すぎるんだろう


I didn't know what I had, and I though I had to leave

自分が何を手にしたかもわかってなくて、ここを去らないとって思ったんだ


I wish that I was homeward bound

家に向かってる途中だったら良いのに


I wish that I was homeward bound

家に向かってる途中だったら良いのに


I'm searching for a signal, holding out my phone

携帯を持ってシグナルを探してる


Have I gone too far, am I on my own?

遠くに来すぎたかな、僕は一人ぼっちなの?


No one here to hold me now

今、僕を抱きしめてくれる人はいなくて


No one here to hold me now

今、僕を抱きしめてくれる人はいないんだ


I'm running out of oxygen

酸素不足で


Can't help but wish I'd stayed

どうしようもないけど、ここに残れたら良いのに


I'm lost just like will Robinson

僕はウィル・ロビンソンみたいに迷子で


Or rocket man in space

それか宇宙に漂う宇宙飛行士さ







Oh my god, I can't remember

なんてこった、思い出せないんだ


Who I was just last December

この間の12月、僕がどんなだったか


What have I done, how did I get here?

僕はなにをしたんだ?どうやってここまで来たのかな?


What have I done?

何をしたんだ?


Oh my god, look in the mirror

鏡を覗いてみるよ


I was young, nothing to fear once

若かった頃、何も怖いものなんてなかったのに


What have I done, how did I get here?

僕はなにをしたんだ?どうやってここまで来たのかな?


What have I done?

何をしたんだ?










Mmm, mmm




Mmm, mmm




Oh my god, I can't remember

なんてこった、思い出せないんだ


Who I was just last December

この間の12月、僕がどんなだったか


Who I was just last December

この間の12月、僕がどんなだったか


Oh my god

何をしたんだ?







Oh my god, look in the mirror

鏡を覗いてみるよ


I was young, nothing to fear once

若かった頃、何も怖いものなんてなかったのに


What have I done, how did I get here?

僕はなにをしたんだ?どうやってここまで来たのかな?


What have I done?

何をしたんだ?


Mmm, mmm




Mmm, mmm





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿