Translate

2020年2月19日水曜日

~The First Time~ U2










I have a lover, a lover like no other

愛する人がいる、途方もない愛なんだ


She got soul, soul, soul, sweet soul

彼女には心が、それは素敵な魂があるんだ


And she teach me how to sing

そして、歌い方も教えてくれる


Shows me colours when there's none to see

いろいろ見せてくれる、何も見えない時に


Gives me hope when I can't believe

希望を与えてくれる、何も信じられない時に


That for the first time I see love

そんな時初々しい愛を感じるんだよ







I have a brother, when I'm a brother in need

兄弟がいるんだ、都合の良い時にだけね


I spend my whole time running

僕の人生は全て逃げ回ることに費やして


He spends his running after me

彼は追い回すことに費やしてる


I feel myself goin' down

思うんだ、自分を咎めてるんじゃないかって


I just call and he comes around

僕が呼び出すとフラっと現れて


But for the first time I feel love

でも、なぜか初々しい愛を感じるんだ







My father is a rich man, he wears a rich man's cloak

僕の親父は金持ちなんだ、見事なクロークをまとってる


He gave me the keys to his kingdom (coming)

親父は僕に王国の鍵を与えた(僕が迎えるべきで)


Gave me a cup of gold

黄金の杯を贈ってくれた


He said "I have many mansions

親父は”私は豪邸を数多く持ってる


And there are many rooms to see"

目を見張るほど多くの部屋があるんだ”って言った


But I left by the back door

でも僕は裏口から出て行った


And I threw away the key

そして、その鍵を投げ捨てて


And I threw away the key

そして、その鍵を投げ捨てて


Yeah, I threw away the key

そうさ、僕はその鍵を投げ捨てた


Yeah, I threw away the key

そう、僕はその鍵を投げ捨てたんだ





For the first time, for the first time

その時はじめて、初々しく


For the first time, I feel love

その時に、はじめて愛を感じるんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿