Translate

2021年2月26日金曜日

~Tonight~ The Chainsmokers

 


Cause I can fly

だって僕は飛べるんだ


I can fly, yeah

僕は、飛べるんだ


You crawl around

色々動いて


Searching for higher ground

もっと素敵な場所をキミは探してるんだね


Can't see in front of me my enemies

今の僕にはもう、敵なんていないんだ


I tried every possibility, bility know if I can bleed

全ての可能性を試したんだ、生きてる実感を感じるためにね


If that's what you wanted

もしも、キミが同じことを望んでも


You won't get it tonight

今夜のキミにはきっとできないだろうね




Cause I can fly

だって僕は飛べるから


I can fly, I can fly

飛べるんだよ


I can fly

僕は


Will you and I would

でも、キミが望むのなら、僕も一緒に


Falling down

落ちていくよ




You crawl around

色々と動き回って


Searching for higher ground

もっと素敵な場所をキミは探してるんだろうね


Searching for higher ground

もっと素敵な場所をキミは探してるんだね


Can't see in front of me my enemies

今の僕にはもう、敵なんていないんだ


I tried every possibility, bility know if I can bleed

全ての可能性を試したんだ、生きてる実感を感じるためにね


If that's what you wanted

もしも、キミが同じことを望んでも


You won't get it tonight

今夜のキミにはきっとできないだろうね




Cause I can fly

だって僕は飛べるから


I can fly, I can fly

飛べるんだよ


I can fly

僕は


Will you and I would

でも、キミが望むのなら、僕も一緒に


Falling down

落ちていくよ


Falling downnn

一緒に落ちて行くよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿