Translate

2021年7月17日土曜日

~Alien Love Call~ Turnstile

 


Can't be the only one

たった1つになれないんだ


Can't be the only one

オンリーワンに


Can't be the only one

なれないんだよ




All my glow is on

僕は全力で光を放って


Can the will be strong?

この意思を強く持ってられるのかな?


Can't be the only one

オンリーワンになれないんだ




Can't be the only one

たった1つになれないんだ


Can't be the only one

オンリーワンに


Can't be the only one

なれないんだよ


All my glow is on

僕は全力で光を放って


Can the will be strong?

この意思を強く持ってられるのかな?


Can't be the only one

たった1つになれないんだ


Can't be the only one

オンリーワンに


Can't be the only one

なれないんだよ




Light inside of me

僕の内にある光は


Hard enough to see

目に見えない程小さくて


What else could it mean?

それにどんな意味があるのかな?


Love is in the heart

愛は心の中にあって


It came like a dream

それは夢みたいに現れて


Loners out to roam

孤独はあてもなく彷徨って


Sewn at the seam

つなぎ目に縫い込まれて


Light inside of me

僕の内にある光は


Hard enough to be

存在もあり得ないほど小さくて


Locked inside my heart

この心のうちに閉じ込められてる


Floating in the dark

闇に浮かんでるんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿