Translate

2021年7月30日金曜日

~Blackout~ Turnstile

 


Blackout in the middle of the light

光の中に停電


And now back down with the feeling and I could lie

その想いと一緒に退散するんだ、自分に嘘をついてもよかったけど


You know it won't be long until the end

終わりが来るまでそう長くはないだろうな


Let the spotlight shine on me again

スポットライトでもう一度僕を照らしてくれよ


Blackout in the middle of your life

人生の真ん中で光を失う


Just like the blackout in the middle of the knight

騎士が戦いの最中に失神するみたいに


You know it won't be long until the end

終わりが来るまでそう長くはならないだろう


Let the spotlight shine on me

スポットライトでもう一度僕を照らしてくれよ


And if it makes you feel alive

でも、もしもそれでキミが生きてる実感を持てるのなら


Well, they don't met me, I'm the fly

僕とは合わないだろうね、僕はとんでるからね


And when you see me on the floor

それに僕が床に這いつくばってるのを見かけたら


It's just the part of my show, show, show, show

それは僕のショーの一部なんだ


And it makes you feel alive

でも、もしもそれでキミが生きてる実感を持てるのなら


Well, they don't met me, I'm the fly

僕とは合わないだろうね、僕はとんでるからね


And when you see me on the floor

そして僕が床に這いつくばってるのを見かけたら


It's just the part of my show

それは僕のショーの一部なんだ


It's just the part of my show

それは僕のショーの一部なんだ


It's just the part of my

それは僕の




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿