Translate

2021年7月24日土曜日

~Whisper~ Joon

 


Be still, stay long

じっとしてて、長い間


Whisper in my ear

耳元で囁くの


I'll sing you a song

あなたに向けて歌うの


Make things clear for you, my dear

あなたのためにはっきりさせるのよ、親愛なる人よ


Make my day

私を楽しませて


Whisper in my ear

耳元で囁くわ


Beside you I'd lay

あなたのそばで寝て


Replay moments of you near

近くにいるあなたとの瞬間を再生するの


As I move forward

私が前進するにつれて


You're in everything I set my eyes on

あなたは私が目を向けた全ての中にいるのよ


You're in everything

全ての中にね


Can't hear you

聞こえないわ


Won't you whisper in my ear?

耳元で囁いてくれない?


Fading away

色褪せるわ


Mystic creature from my fears

私の恐れから生まれた神秘的な生き物


Can't hear you

聞こえないわ


Won't you whisper in my ear?

耳元で囁いてくれない?


Fading away

色褪せるわ


Mystic creature from my fears

私の恐れから生まれた神秘的な生き物




As I move forward

私が前進するにつれて


You're in everything I set my eyes on

あなたは私が目を向けた全ての中にいるのよ


As I move forward

私が前進するにつれて


You're in everything I set my eyes on

あなたは私が目を向けた全ての中にいるのよ


You're in everything

全ての中にね




And your whisper in my ear, they're never gone

あなたは私の耳に入ってくるの、あなたの囁きは消えないわ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿