Translate

2017年3月21日火曜日

~All About That Bass~ Meghan Trainor










Because you know

知ってるでしょ?




I'm all about that bass

私はいつもあの低音なの




'Bout that bass

重低音よ




No treble

高音じゃないわ




I'm all about that bass

私はいつもあの低音なの




'Bout that bass

重低音よ




No treble

高音じゃないわ




I'm all about that bass

私はいつもあの低音なの




'Bout that bass

重低音よ




No treble

高音じゃなくてね




I'm all about that bass

私はいつもあの低音なの




'Bout that bass

重低音よ




Yeah, it's pretty clear

誰でも分かるわよね




I ain't no size two

私はサイズ2じゃないの




But I can shake it

でも踊れるわよ




Shake it

キレキレでしょ?




Like I'm supposed to do

やりたいように踊れるわ




'Cause I got

男の子みんなが欲しがるの




That boom boom

大きい胸も




That all the boys chase

持ってるし




And all the right junk

ちゃんとアソコには




In all the right places

アレもついてるからね




I see the magazine

雑誌を見てたら




Workin' that Photoshop

フォトショットで加工してるやつ




We know

みんな分かってるよね




That shit ain't real

それがリアルじゃないってこと




C'mon now, make it stop

そんなのやめちゃおうよ




If you got

あなたは美しい




Beauty building

肉体があるんだから




Just raise 'em up

ただそれを見せればいいのに




'Cause every inch of you

だってあなたのすべてのパーツが




Is perfect

完璧なんだから




From the bottom

お尻から




To the top

頭のてっぺんまで全部ね





Yeah






my mama she told me

私のママが、私に言ってたの




Don't worry

自分のサイズのことなんか




About your size

心配しなくていいってね




She says

彼女は言ったの




''Boys like

”男の子は




A little more booty

夜、掴むのは




To hold tonight''

大きなお尻が好きなの”




You know

ほら、私は




I won't be

シリコンのバービー人形みたいな




No stick figure

ガリガリのハリがねみたいな人には




Silicone Barbie doll

なりたくないわ




So if that's

だからもしあなたが




What you're into

その姿なんだったら




Then go ahead

そのままで




And movie along

突き進めばいいのよ







Because you know

だって知ってるでしょ?




I'm all about that bass

私はいつもあの低音なの




'Bout that bass

重低音よ




No treble

高音じゃなくて




I'm all about that bass

私はいつもあの低音




'Bout that bass

重低音よ




No treble

高音じゃない




I'm all about that bass

私はいつもあの低音よ




'Bout that bass

重低音ね




No treble

高音じゃない




I'm all about that bass

私はいつもあの低音なの




'Bout that bass

重低音よ





I'm bringing booty back

お尻をフリフリして




Go ahead and tell them

歩いて行って言ってやるわ




Skinny bitches that

ガリガリの女たちにね




No I'm just playing

私はただ楽しんでるの




I know you think

あなたが私をデブだって




You're fat

思ってるのは知ってるわ




But I'm here to tell ya

でも教えてあげる




Every inch of you

みんな、あるがままで




Is perfect

完璧なの




From the bottom

お尻から




To the up

頭のてっぺんまですべて




Yeah






my mama she told me

私のママが私に言ってたわ




Don't worry

自分のサイズのことなんか




About your size

心配ないって




She says

彼女はこう言ったの




''Boys like

”男の子は




A little more booty

夜、掴むのは




To hold tonight''

大きなお尻が好きなの”




You know

ほらね、私は




I won't be

シリコンのバービー人形みたいな




No stick figure

ガリガリのハリがねみたいな人には




Silicone Barbie doll

なりたくないの




So if that's

だからもしあなたが




What you're into

その姿なんだったら




Then go ahead

そのままで




And movie along

突き進めばいいのよ







Because you know

だって知ってるでしょ?




I'm all about that bass

私はいつもあの低音なの




'Bout that bass

重低音よ




No treble

高音じゃなくて




I'm all about that bass

私はいつもあの低音なの




'Bout that bass

重低音よ




No treble

高音じゃなくて




I'm all about that bass

私はいつもあの低音なの




'Bout that bass

重低音よ




No treble

高音じゃないの




I'm all about that bass

私はいつもあの低音なの




'Bout that bass[×3」

重低音よ




'Bout that bass

あの重低音




'bout that bass

重低音なの




Hey, hey, ooh






You know

ほら




You like this bass

この重低音が好きなんでしょ?









Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿