Translate

2017年3月25日土曜日

~Minority~ Green Day










I want to be the minority

俺は少数派で居たいんだ




I don't need your authority

お前の権威なんて必要ない




Down with the moral majority

大衆のモラルなんてぶっ潰せ




'Cause I want to be the minority

だって俺は少数派で居たいんだ




I pledge allegiance to the underworld

俺は暗黒街に忠誠を誓ってる




One nation under dog

犬以下の国だ




There of which I stand alone

そこに一人で立ってる




A face in the crowd

群衆に紛れても




Unsung, against the mold

称えられず、型にははまらない




Without a doubt

称賛はされないが、




Singled out

疑いもない




The only way I know

それが俺の知ってる唯一の道







'Cause I want to be the minority

俺は少数派で居たいんだ




I don't need your authority

お前の権威なんて必要ない




Down with the moral majority

大衆のモラルなんてぶっ潰せ




'Cause I want to be the minority

だって俺は少数派で居たいんだ




Stepped out of the line

敷かれたレールから抜け出した




Like a sheep runs from the herd

群れから飛び出す羊のように




Marching out of time

リズムを無視して行進する




To my own beat now

自分の鼓動だけを頼りに




The only way I know

それが俺の知ってる唯一の道




One light, one mind

唯一の光、心




Flashing in the dark

暗闇の中で光ってる




Blinded by the silence of a thousand broken hearts

壊れた心の沈黙で隠された




''For crying out loud'' she screamed unto me

’’声を張って叫べ’’彼女は俺に叫んだんだ




A free for all

みんな自由だ!




Fuck' em all

ぶっ壊せ!




You are your own sight

お前はお前だ!!







'Cause I want to be the minority

だって俺は少数派で居たいんだ




I don't need your authority

お前の権威なんて必要ない




Down with the moral majority

大衆のモラルなんてぶっ壊せ




'Cause I want to be the minority

だって俺は少数派で居たいんだ




One light, one mind

唯一の光、心




Flashing in the dark

暗闇の中で光ってる




Blinded by the silence of a thousand broken hearts

壊れた心の沈黙で隠された




''For crying out loud'' she screamed unto me

’’声を張って叫べ’’彼女は俺に叫んだ




A free for all

みんな自由だ!




Fuck' em all

ぶっ壊せ!




You are your own sight

お前はお前だ!!







'Cause I want to be the minority

だって俺は少数派で居たいんだ




I don't need your authority

お前の権威なんて必要ない




Down with the moral majority

大衆のモラルなんてぶっ壊せ




'Cause I want to be the minority

だって俺は少数派で居たいんだ




I want to be the minority

少数派で居たいんだ




I want to be the minority

俺は




I want to be the minority

大衆に左右されない




I want to be the minority

少数派で居たいんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿