Translate

2018年8月7日火曜日

~Attack On Titan~ The Reluctant Heroes










Day by day

徐々に


We have lost our edge

僕達は強さを失ってるんだ


Don't you know?

気づいてないだろ?


Forgotten is the life we led

忘れることで過ごしてきたんだ


Now it seems

今となっては


You don't care what the risk is

何が危険なのかもわからなくなって


The peaceful times have made us blind

平和な日々がすべてを見えなくさせてしまったんだ


Can't look back

振り返るな


They will not come back

彼らはもう戻ってこないんだ


Can't be afraid

忘れるな


It's time after time

次から次に


So once again

もう一度


I'm hiding in my room

僕は自分の殻に閉じこもって


The peaceful times have made us blind

平和な日々がすべてを見えなくさせたんだ


So you can't fly if never try

キミが挑戦しないと、キミが飛ぶことは出来ないんだよ


You told me... oh, long ago

以前に、キミは僕にそう言ったね


But you left the wall

でも、キミは壁を後ろにして


Out side the gate

今、外の世界に


So more than never, it's real

今まで以上に現実へ


It was like a nightmare

悪夢を見てるようだったんだ


It's painful for me

それは僕を苦しめて


Because nobody wants to die too fast

だって、誰も早死にしたくないからね


Remember the day of grief

あの苦しみの日々を思い出すんだ


Now it's strange for me

今は、不思議な感覚だけど


I could see your face

キミの顔が浮かぶよ


I could hear your voice

キミの声が聞こえるよ







Remember the day we met

僕達が初めて出会った日を思い出す


It's painful for me

それは僕を苦しめるよ


Because nobody wants to die too fast

だって、誰も早死にしたくないからね


Remember a day we dreamet

僕達が夢見た日々を思い出して


It's painful for me

それは痛みでしかないんだよ


I could see your face

キミの顔が見える気がするよ


I could hear your voice

キミの声が聞こえる気がするんだ










Song for the reluctant heroes

気乗りしない英雄たちの歌


Oh give me your strengh

キミの強さが欲しい


Our life is so short

人生は短いんだ


Song for the reluctant heroes

気乗りしない英雄たちの歌


I wanna be brave like you

僕は、キミのように勇敢になりたいんだ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿