Translate

2018年8月28日火曜日

~Hey~ Afrojack feat Fais










I seen the look in your face telling me a story

キミの話を、キミの顔を見ながら聞くよ


You don't have to be alone

キミはひとりでいるべきじゃない


I love to see you smiling

僕はキミの笑っているところが好きなんだ


Why you try to hide it?

なんでキミはそれを隠そうとするの?


Don't you know you've got it all?

キミのことを全て分かってるって知らないの?


I know when you're gone

知ってるよ、キミが行ってしまうことは


You do your thing

キミは自分のことをして


And you live like you want

そして、好きなように生きていくんだ


I know when you're gone

わかってる、キミが行ってしまうことは


You're just looking for a little sign of love

キミはただ、小さな愛の合図を探してただけなんだ







I said hey

僕は言った


Won't you come with me?

一緒に来てくれないか?って


I said hey-ey, hey-ey

僕は言ったんだ


Hey, won't you stay with me?

一緒に住まないか?って


I say hey-ey, hey-ey

言ったんだ


I said hey

言ったんだよ


Won't you come with me?

僕と一緒に来てくれないか?って


I said hey-ey, hey-ey

僕は言ったんだ


Hey, won't you stay with me?

一緒に住まないか?って


I said hey-ey, hey-ey

僕は言ったんだよ










See the way you moving

キミを動かせる方法を教えてよ


No need for introducing

さわりなんて必要ないから


You're everything a man could want

キミは男の望むものを兼ね備えてる


You and I, we both know

キミと僕は、どっちも知ってる


Only one with this course

ただ1つ、その方法は


Baby let me take you home

ベイビー、家に送らせて欲しいんだ


You do your thing

キミは自分自身のことをして


And you live like you want

好きなように生きていくんだ


I know when you're gone

言ってしまうことは、わかってる


You're just looking for a little sign of love

キミはただ、小さな愛の合図を探してただけなんだ







I said hey

僕は言った


Won't you come with me?

一緒に来てくれないか?って


I said hey-ey, hey-ey

僕は言ったんだ


Hey, won't you stay with me?

一緒に住まないか?って


I say hey-ey, hey-ey

言ったんだ


I said hey

言ったんだよ


Won't you come with me?

僕と一緒に来てくれないか?って


I said hey-ey, hey-ey

僕は言ったんだ


Hey, won't you stay with me?

一緒に住まないか?って


I said hey-ey, hey-ey

僕は言ったんだよ


I said hey

言ったんだ


I said hey

僕は言った


Won't you come with me?

一緒に来てくれないか?って


I said hey-ey, hey-ey

僕は言ったんだ


Hey, won't you stay with me?

一緒に住まないか?って


I say hey-ey, hey-ey

言ったんだ


I said hey

言ったんだよ


Won't you come with me?

僕と一緒に来てくれないか?って


I said hey-ey, hey-ey

僕は言ったんだ


Hey, won't you stay with me?

一緒に住まないか?って


I said hey-ey, hey-ey

僕は言ったんだよ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿