Translate

2018年8月4日土曜日

~Happier~ Ed Sheeran










Walking down 29th and park

29番通りを歩いて公園まで来たら


I saw you in another's arms

キミが誰かの腕に抱かれてるのを見たんだ


Only a month we've been apart

別れて一か月しか経ってないのに


You look happier

キミは幸せそうだね


Saw you walk inside a bar

バーでキミを見かけたんだ


He said something to make you laugh

彼がキミを笑わせてたよ


I saw that both your smile were twice as wide as ours

僕達が笑ってた倍くらい、キミたちは笑ってたね


Yeah, you look happier, you do

幸せそうだね、見てるだけでもわかるよ







Ain't nobody hurt you like I hurt you

僕みたいにキミを傷つける奴もいないかもしれないけど


But ain't nobody love you like I do

でも、キミを僕みたいに愛せる奴もいないんだ


Promise that I will not take it personal baby

僕への当てつけとかって思ったりしないけど


If you're moving on with someone new

もしも、キミが新しい人と前に進もうとしてるなら


Cause baby you look happier, you do

だって、キミは前よりも幸せそうだから


My friends told me one day I'll feel it too

僕も同じように感じる時が来るよ、友達は言ってた


And util then I'll smile to hide the truth

それまで笑顔で本当のことは隠してくんだ


But I know I was happier with you

でも、僕は分かってるんだ、キミと居る方が幸せだってことがね










Sat in the corner of the room

部屋の隅っこに座ってると


Everything's reminding me of you

何もかもがキミを思い出させるんだ


Nursing an empty bottle and telling myself you're happier

空っぽになったボトルを見つめて、自分に言い聞かせるんだ


Aren't you?

キミは幸せかい?って







Ain't nobody hurt you like I hurt you

僕みたいにキミを傷つける奴は居ないかもしれない


But ain't nobody need you like I do

でも、キミを僕ほど必要としてる奴も居ないんだ


I know that there's others that deserve you

僕よりもキミにふさわしい男が居ることくらいわかってるんだ


But my darling I am still in love with you

でも、ダーリン、僕はまだキミに恋をしてるんだよ







But I guess you look happier, you do

だって、キミは前よりも幸せそうだから


My friends told me one day I'll feel it too

僕も同じように感じる時が来るよ、友達は言ってた


And util then I'll smile to hide the truth

それまで笑顔で本当のことは隠してくんだ


But I know I was happier with you

でも、僕は分かってるんだ、キミと居る方が幸せだってことがね







Baby you look happier, you do

ベイビー、キミは前よりも幸せそうだから


I knew one day you'd fall for someone new

新しい誰かを好きになる日が来ることはわかってたよ


But if he breaks your heart like loves do

でももしも、彼がどんな恋人よりもキミを傷つけたら


Just know that I'll be waiting here for you

僕はここに居るよ、それだけは覚えてて







Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿