Translate

2018年8月23日木曜日

~Faithfully~ Journey










Highway run into the midnight sun

白夜の中、高速を走るんだ


Wheels go run and run you're on my mind

走り続けてキミを想うよ


Restless hearts sleep alone tonight

独りで寝る夜は落ち着かないんだ


Sending all mu love along the wire

電話越しで、キミに愛を伝えるよ







They say that the road ain't no place to start a family

1つの場所にいれない奴は


Right down the line it's been you and me

家族を持つなって彼らは言うんだ


And lovin' a music man ain't always

音楽家との恋はいつも上手くいかないって


What it's supposed to be

でも、恋するキミよ


Oh, girl you stand by me

僕の側にいて欲しいんだ


I'm forever yours Faithfully

僕は永遠にキミのものだよ、誓うよ










Circus life under the big top world

世界の頂点で、人生の大きな舞台で


We all need the clowns to make us laugh

僕達はみんなに、笑わしてくれるピエロが必要なんだ


Through space and time

時間や場所を超えて


Always another show

いつも違う舞台で


Wondering where I am lost without you

自分はどこにいるのか、キミなしでは迷子になってしまうよ


And being a part ain't easy on this love affair

この恋に生きるのは簡単じゃないんだ


Two strangers learn to fall in love again

また誰か、2人が恋に落ちて


I get the joy of rediscovering you

僕はまた、キミに会うことを楽しみにしてる


Oh, girl you stand by me

ねえ、愛するキミよ、僕の側にいて


I'm forever yours Faithfully

僕は永遠にキミのものだって誓うからさ







Faithfully

誓うから


I'm still yours

僕はまだ、キミのものなんだ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿