Translate

2018年8月31日金曜日

~Chasing Pavements~ Adele


















I've made up my mind

決めたの


Don't need to think it over

もう迷わないって


If I'm wrong I am right

もしも私が間違ってても、正しくても


Don't need to look no further

先を見る必要なんかない


This ain't lust

この気持ちは欲望じゃなくて


I know this is love

愛だって分かるから


But

でも


If I tell the world

もしも世界に向けて宣言しても


I'll never say enough

十分じゃないの


'Cause if was not said to you

だって、それはあなたに言ったことにならないから


And that's exactly what I need to do

そして、それが私の求めてることなの


If I end up with you

もしも、これであなたと終わりになるのなら







Should I give up

私はもう諦めるべきなの?


Or should I just keep chasing pavements

それかこのまま進めばいい?


Even if it leads nowhere?

もしもこの先に何もなかったとしても


Or would it be a waste

それともこんなことしても無駄かな?


Even if I knew my place

自分の居場所に気づいてても


Should I leave it there?

そこから立ち去るべきなの?


Should I give up

諦めるべきかな?


Or should I just keep chasing pavements

それともこのまま進めばいい?


Even if it leads nowhere?

この道が続かなかったとしても?










I build myself up

私は成長し続けるの


And fly around in circles

同じようなことを繰り返して


Waiting as my heart drops

心が落ち着くのを待ってた


And my back begins to tingle

そして、背中が疼き始めて


Finally could this be it?

最終的に、これがそのしるしなの?







Should I give up

私はもう諦めるべきなの?


Or should I just keep chasing pavements

それかこのまま進めばいい?


Even if it leads nowhere?

もしもこの先に何もなかったとしても


Or would it be a waste

それともこんなことしても無駄かな?


Even if I knew my place

自分の居場所に気づいてても


Should I leave it there?

そこから立ち去るべきなの?


Should I give up

諦めるべきかな?


Or should I just keep chasing pavements

それともこのまま進めばいい?


Even if it leads nowhere?

この道が続かなかったとしても?







Should I give up

私はもう諦めるべきなの?


Or should I just keep chasing pavements

それかこのまま進めばいい?


Even if it leads nowhere?

もしもこの先に何もなかったとしても


Or would it be a waste

それともこんなことしても無駄かな?


Even if I knew my place

自分の居場所に気づいてても


Should I leave it there?

そこから立ち去るべきなの?


Should I give up

諦めるべきかな?


Or should I just keep chasing pavements

それともこのまま進めばいい?


Even if it leads nowhere?

この道が続かなかったとしても?










Oh oh




Should I give up

私はもう諦めるべきなの?


Or should I just keep chasing pavements

それかこのまま進めばいい?


Even if it leads nowhere?

もしもこの先に何もなかったとしても


Or would it be a waste

それともこんなことしても無駄かな?


Even if I knew my place

自分の居場所に気づいてても


Should I leave it there?

そこから立ち去るべきなの?


Should I give up

諦めるべきかな?


Or should I just keep chasing pavements

それともこのまま進めばいい?


Even if it leads nowhere?

この道が続かなかったとしても?




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿