Translate

2018年8月27日月曜日

~Put Me Back Together~ Cheat Codes feat Kiiara










I never met nobody

未だに出逢ってない


Who sees the stars the way you do

星達が全てを見ているように


Nobody that can love me

私を愛する人は現れないの


When I'm stumbling 'round the room

部屋の周りで転んだ時


You put your hands on my body

あなたは助けてくれたわ


And you give me that room

そして、部屋を貸してくれた


And I know that you got me

私の帰りも待っててくれた


When I'm falling into you

これがあなたへの恋の始まりなの







You take me high, I'm dropping low

あなたは私をハイにするの、でも落ちていくのが私


And you show me places I never know

あなたは見知らぬ所へ連れて行ってくれる


Even when we just running 'round town getting stoned

町の周りを走って


Boy, you put me back together again

少年時代に連れ戻してくれる


A Coca-Cola Hennessey

コカ・コーラ、ヘネシー


Everybody says you're no good for me

みんなが似合ってないって言うけど


But you're my fucked up remedy

でもこれが私の治療なの


Boy, you put me back together again

私の心を取り戻してくれるの


Put me back together again

あなたと一緒にね










When you're laying with me on the car hood

車のボンネットに横になって


Sharing such a sweet dream

甘い夢を語り合うの


You make me feel so classy

上品な恋の始まりのよう


Like I'm an LA queen

私はLAクイーンで


You don't care that I'm broken

あなたは私がクレイジーでも気にしない


You don't care that I'm me

それがあなたなの


You just say that I'm caught in

あなたはただ私を捕まえたって言うけど


Like a of this piece

それはまるで作品の一部みたいね







You take me high, I'm dropping low

あなたは私をハイにするの、でも落ちていくのが私


And you show me places I never know

あなたは見知らぬ所へ連れて行ってくれる


Even when we just running 'round town getting stoned

町の周りを走って


Boy, you put me back together again

少年時代に連れ戻してくれる


A Coca-Cola Hennessey

コカ・コーラ、ヘネシー


Everybody says you're no good for me

みんなが似合ってないって言うけど


But you're my fucked up remedy

でもこれが私の治療なの


Boy, you put me back together again

私の心を取り戻してくれるの


Put me back together again

あなたと一緒にね







You take me high, I'm dropping low

あなたは私をハイにするの、でも落ちていくのが私


And you show me places I never know

あなたは見知らぬ所へ連れて行ってくれる


Even when we just running 'round town getting stoned

町の周りを走って


Boy, you put me back together again

少年時代に連れ戻してくれる


A Coca-Cola Hennessey

コカ・コーラ、ヘネシー


Everybody says you're no good for me

みんなが似合ってないって言うけど


But you're my fucked up remedy

でもこれが私の治療なの


Boy, you put me back together again

私の心を取り戻してくれるの




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿