Translate

2018年8月19日日曜日

~Stay The Night~ Zedd feat Hayley Williams










I know that we are upside down

知ってるわ、私達がめちゃくちゃな関係だって


So hold your tongue and hear me out

だから黙って私の話を最後まで聞いて欲しいの


I know that we were made to break

わかってるの、私たちの関係がダメになるって


So what? I don't mind

だから何って?私は気にしない


You kill the lights, I'll draw the blinds

あなたが灯りを消したら私がブラインドを下ろすわ


Don't dull the sparkle in your eyes

だから、あなたの瞳の中の輝きは無くさないで


I know that we were made to break

わかってるの、私達の関係がダメになるって


So what? I don't mind

だから何って?私は気にしないわ







Are you gonna stay the night

あなたは今夜、一緒に居てくれる?


Are you gonna stay the night

一緒に居てくれる?


Oh oh oh, are you gonna stay the night

ねえ、今夜は一緒に居てくれる?


Are you gonna stay the night

あなたは今夜は一緒に居てくれる?


Doesn't mean we're bound for life

ずっと一緒に居て、って言ってるわけじゃないのよ


So oh oh, are you gonna stay the night

だから、今夜は一緒に居てくれる?










I am fire gasoline, come pour yourself all over me

私は燃えてるガソリンで、あなたは私にそれを注ぐの


We'll let this place go down in flames only one more time

だから、そう一度だけここで暑い夜を過ごしましょう


You kill the lights, I'll draw the blinds

あなたが灯りを消したら、私がブラインドを下ろすから


Don't dull the sparkle in your eyes

だからあなたの瞳の中にある輝きは消さないで


I know that we were made to brake

わかってるの、私達の関係がダメになるって


So what? I don't mind

だから何って?私は気にしないわ







Are you gonna stay the night

あなたは今夜、一緒に居てくれる?


Are you gonna stay the night

一緒に居てくれる?


Oh oh oh, are you gonna stay the night

ねえ、今夜は一緒に居てくれる?


Are you gonna stay the night

あなたは今夜は一緒に居てくれる?


Doesn't mean we're bound for life

ずっと一緒に居て、って言ってるわけじゃないのよ


So oh oh, are you gonna stay the night

だから、今夜は一緒に居てくれる?


Night night night night night...

今夜は、今夜は...


Are you gonna stay the night

あなたは今夜は一緒に居てくれる?







Are you gonna stay the night

あなたは今夜は一緒に居てくれる?


Doesn't mean we're bound for life

ずっと一緒に居て、って言ってるわけじゃないのよ


So oh oh, are you gonna stay the night

だから、今夜は一緒に居てくれる?




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿