Translate

2018年8月24日金曜日

~Keep Me Coming~ Superfruit










You know I wanna stay the night

キミは私が夜を過ごしたいって知ってるでしょ?


You got me on the floor confessing

私が床の上で白状してることもわかるでしょ?


Lead me on and you change your mind, oh

私を導いて私の心を入れ替えて欲しいの


You keep me second guessing

キミは後になって、私を攻め続けるから







You tear me into pieces

キミは私を引き裂く


That's alright

でも、私は大丈夫


You torture and you tease me

キミは私に酷いことをしたり、からかったりする


That's alright

でも、大丈夫


I'm running out of reasons

理由なんか、なくなったんだ


That's alright

私は大丈夫


Cause you take it away, take it away

だって、キミがそれを取り除いたからね


And I want it back

私はそれを取り戻したいの


You keep me coming

キミは私をここに来させる


Keep me coming back for more

もっと、私を戻って来させる


Keep me coming

ここに来させる


Keep me coming back for more

もっともっと、私を求める


I know you know I want it

私が欲しいものは、キミが知ってる


You keep me coming

キミは私をここに呼ぶ


Keep me coming back for more

もっと、って私をここに呼ぶ


You keep me coming

キミは私をここに呼ぶ


You keep me coming back for more

もっと、って私をここに呼ぶ


Keep me coming

私を


Keep me coming back for more

私を呼び戻すの


I know you know I want it

私が欲しいものはキミが知ってるもの


You keep me coming

キミは私を呼び戻すの


Keep me coming back for more

もっともっと、って私を呼び戻す


Keep me coming, keep me coming back

私を呼び戻す










Call me up and I'll be there in five

私を呼んで、5分でここに来るから


You got me at your door confessing

あなたは私がドアの前で白状してるの知ってるよね?


No, I can't be all alone tonight

いいえ、今夜は独りぼっちで過ごさないわ


Oh, you keep me second guessing

そうよ、あなたは後になって私を攻めるから







You tear me into pieces

キミは私を引き裂く


That's alright

でも、私は大丈夫


You torture and you tease me

キミは私に酷いことをしたり、からかったりする


That's alright

でも、大丈夫


I'm running out of reasons

理由なんか、なくなったんだ


That's alright

私は大丈夫


Cause you take it away, take it away

だって、キミがそれを取り除いたからね


And I want it back

私はそれを取り戻したいの


You keep me coming

キミは私をここに来させる


Keep me coming back for more

もっと、私を戻って来させる


Keep me coming

ここに来させる


Keep me coming back for more

もっともっと、私を求める


I know you know I want it

私が欲しいものは、キミが知ってる


You keep me coming

キミは私をここに呼ぶ


Keep me coming back for more

もっと、って私をここに呼ぶ


You keep me coming

キミは私をここに呼ぶ


You keep me coming back for more

もっと、って私をここに呼ぶ


Keep me coming

私を


Keep me coming back for more

私を呼び戻すの


I know you know I want it

私が欲しいものはキミが知ってるもの


You keep me coming

キミは私を呼び戻すの


Keep me coming back for more

もっともっと、って私を呼び戻す


Keep me coming

私を


Keep me coming back for more

私を呼び戻すの


Keep me coming

私を


Keep me coming back for more

私を呼び戻すの


Keep me coming

私を


Keep me coming back for more

私を呼び戻すの


Keep me coming

私を


Keep me coming back

私を呼び戻すのよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿