Translate

2018年8月29日水曜日

~Middle~ DJ Snake feat Bipolar Sunshine











Staring at two different views on your window ledge

窓際の上に置いてある2つの違う景色を眺めながら


Coffee is going cold, it's like time froze

コーヒーは冷めていくんだ、時間も凍りついてるみたいに


There you go wishing, floating down our wishing well

キミは願い続けてきた


It's like I'm always causing problems, causing hell

まるでいつも僕が問題を起こしてるみたいに、地獄のようなね


I didn't mean to put you through this, I can tell

わざとこんなことしたわけじゃないって言えるけど


We cannot sweep this under the carpet

僕達はカーペットの下に問題を隠せないんだ







I hope that I can turn back the time

時間が巻き戻せたら良いのに


To make it all alright, all alright for us

全てが順調だった頃に、大丈夫だった頃に


I'll promise to build a new world for us two

僕は、僕達の為に新しい世界を作ることを約束するよ


With you in the middle

キミとの間にね










(With you in the middle)

(キミとの間に)


(With you in the middle)

(キミとの間にね)










Lying down beside you, what's going through your head

キミの隣に寝転んだ時に、キミは何を考えてるの?


The silence in the air felt like my soul froze

静寂が僕の魂を凍りつかせて


Am I just overthinking feelings I conceal

腹のなかにこの感情を隠してるんだ


This gut feeling I'm tryna get off me as well

僕自身から離れていきたいよ


I hope we find our missing pieces and just chill

僕達に欠けてるピースが見つかると良いけど


We cannot sweep it under the carpet

僕達はカーペットの下に問題を隠すことはできないからね







I hope that I can turn back the time

時間が巻き戻せたら良いのに


To make it all alright, all alright for us

全てが順調だった頃に、大丈夫だった頃に


I'll promise to build a new world for us two

僕は、僕達の為に新しい世界を作ることを約束するよ


With you in the middle

キミとの間にね


(With you in the middle)

(キミとの間に)


(With you in the middle)

(キミとの間にね)


Thank the children

子供達に感謝するんだ


Just thank the children

ただ、子供達にね





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿