Translate

2020年10月13日火曜日

~Circles~ Mac Miller

 


Well, this is what it look like right before you fall

そうさ、まるで空から落ちていくその寸前みたいで


Stumblin' around, you've been guessing your direction

あちこちでつまづいてずっと進む道を探してる


Next step, you can't see at all

次の目的地なんて全く見えてない


And I don't have a name, I don't have a name, no

僕には名前がないんだ


Who am I to blame? who am I to blame though?

僕が誰が責められる?僕には責める権利なんてないんだよ


And I cannot be changed, I cannot be changed, no

僕は変われなかった、変われなかったんだ


Trust me, I've tried

信じて、努力はしたんだよ


I just end up right at the start of the line

結局また、僕はこの道のスタート地点に戻って来てしまった


Dwawin' circles

円を描くようにね


Mmm





Well, I drink my whiskey, and you sip your wine

そう、ウィスキーを飲んで、キミはワインを飲む


We're doing well, sittin' watchin' the world fallin' down, it's decline

それで良い感じだろ?座って世界が落ちていくのを見るんだ


And I can keep you safe, I can keep you safe, mmm

キミの安全は僕が保証するよ、僕が守ってあげるから


Do not be afraid, do not be afraid

だから恐れないで


You're feeling sorry, I'm feeling fine

キミが申し訳なく感じてても僕は大丈夫さ


Don't you put any more stress on yourself, it's one day at a time

自分でストレスを抱え込まないで、時にはそういう時だってあるんだ


It's gettin' pretty late, gettin' pretty late

だいぶ遅れたね、もうこんな時間さ


Damn, and I find

ああ、でも見つけたんだ


It goes around like the hands that keep countin' the time

指を折って時間を数えるように、物事も回ってて


Drawin' circles

円を描くようにね


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿