Translate

2020年10月25日日曜日

~Sliver~ Nirvana

 


When Mom and Dad went to a show

ママとパパがショーを見に行った時


They dropped me off at grandpa Joe's

僕をジョーおじさんのとこに預けたんだ


I kicked and screamed

僕は暴れ叫んだんだ


Said, "please, don't go!"

「お願い、行かないで!」って


Grandma, take me home!...

おばあちゃん、僕を家に連れて帰って!


Had to eat my dinner there

そこで夕食を食べる羽目になったんだ


Mashed potatoes and stuff like that

マッシュポテトと他を色々


I couldn't chew my meat too good

うまく肉を噛めなかった


Grandma, take me home!...

おばあちゃん、家に連れて帰って!


She said, "why don't you stop your crying?

おばあちゃんは言ったんだ「泣かないで、外で自転車でも


Go outside and ride your bike"

乗りなさい」ってね


That's what I did

だからそうしたよ


I killed my toe!

そしたらつま先を怪我したんだ


Grandma, take me home!...

おばあちゃん、家に連れて帰って!


Well, after dinner I had ice cream

そう、夕食の後はアイスを食べて


I fell asleep and watched TV

テレビを見て眠りについたんだ


I woke up in my mothers arms!

起きたらママの腕の中にいた


Grandma, take me home!...

おばあちゃん、僕を家に連れて帰って!


I wanna be alone!

僕は1人になりたいんだよ!



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿