Translate

2020年10月15日木曜日

~What About The Love~ Sam Feldt

 


Can you tell me who to follow?

誰を追ってるのか教えて?


When there's no one left around, oh

周りには誰も残ってないのに


You've been everything, I'm hollow

あなたは全てだった、私は空っぽで


Like the skies are tumbling down

空が転げ落ちるように


See eyes to eye

意見はあってたわ


Tell me where it all went wrong

どこで間違ったのか教えて


Try to find

見つけようとしてる


Memories that keep us strong

私達を強くしてる記憶を


Oh, my fire

私の炎は


It's fading but I'm holding on

消えていってるけど、私はしがみついて


I'm holding on

しがみついてるの


But what about the love we fell into?

でも私達が落ちた恋はどうなの?


What about the nights I give to you?

あなたに捧げた夜は?


You're acting like there's nothing left to lose

あなたは何も失うものがないかのように演じてる


What about the love?

愛はどうなの?


What about the love?

愛は?


What about the love we fell into?

でも私達が落ちた恋はどうなの?


What about the nights I give to you?

あなたに捧げた夜は?


You're acting like there's nothing left to lose

あなたは何も失うものがないかのように演じてる


What about the love?

愛はどうなの?


What about the love?

愛は?


What about the love?

愛はどうなの?




Can you tell me who to follow?

誰を追ってるのか教えて?


When there's no one left around, oh

周りには誰も残ってないのに


You've been everything, I'm hollow

あなたは全てだった、私は空っぽで


Like the skies are tumbling down

空が転げ落ちるように


See eyes to eye

意見はあってたわ


Tell me where it all went wrong

どこで間違ったのか教えて


Try to find

見つけようとしてる


Memories that keep us strong

私達を強くしてる記憶を


Oh, my fire

私の炎は


It's fading but I'm holding on

消えていってるけど、私はしがみついて


I'm holding on

しがみついてるの


But what about the love we fell into?

でも私達が落ちた恋はどうなの?


What about the nights I give to you?

あなたに捧げた夜は?


You're acting like there's nothing left to lose

あなたは何も失うものがないかのように演じてる


But what about the love?

でも、愛はどうなの?


What about the love?

愛は?


What about the love?

愛はどうなの?


What about the love we fell into?

でも私達が落ちた恋はどうなの?


What about the nights I give to you?

あなたに捧げた夜は?


You're acting like there's nothing left to lose

あなたは何も失うものがないかのように演じてる


But what about the love?

でも、愛はどうなの?


What about the love?

愛は?


What about the love?

愛はどうなの?



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿