Translate

2021年6月25日金曜日

~All I Think About Now~ Pixies

 


I try to think about tomorrow

明日のことを考えるようにするんだけど


But I always think about the past

でも、常に過去を振り返って


About the things that didn't last

長続きしなかったことについて考えてしまうんだ


If I could go to the beginning

もしも僕が戻れるのなら


Then for sure I would be another way

きっと僕は違う感じになってただろうね


Make it better for today

今日ももっといい日になるだろうね


If I could go to the beginning

もしも僕が元に戻れるのなら


I would be another way

僕は違う感じになってただろうね


Make it better for today

今日も、もっといい日になってただろうね




Remember when we were happy?

幸せだった頃、覚えてる?


If I'm late, can I thank you now?

もしも遅れてたら、今お礼を言っていい?


I'm gonna try anyhow

とにかく言ってみるよ




I remember we were happy

幸せだったのは覚えてるんだ


That's all I think about now

今思うのはそればっかりで


That's all I think about now

それが今思う全てで


I remember we were happy

幸せだったのは覚えてる


That's all I think about now

今思うのはそればっかりで


If you have any doubt

もしもキミが変に思っても


I want to thank you anyhow

とにかく、お礼を言いたいんだよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿