Translate

2021年6月6日日曜日

~Father Of All~ Green Day

 


I woke up to a message of love

愛のメッセージで起きた僕


Choking up on the smoke from above

下りてきた煙にむせながら


I'm obsessed with the poison and us

毒されそうな自分達のことをずっと考えてるんだ


What a mess cause there's no one to trust

信じれるものがないなんてめちゃくちゃ




Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ


Huh-uh, count your money

金を数えて


Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?


There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ




I got paranoia, baby

僕は妄想が激しくて


And it's so hysterical

ヒステリックなほどに


Crackin' up under the pressure

プレッシャーで参ってる


Looking for a miracle

奇跡を待ってるんだ




Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ


Huh-uh, count your money

金を数えて


Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?


There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ




I'm impressed with the presence of none

存在のなさを感じてるよ


I'm possessed from the heat of the sun

太陽の熱で気が狂いそうさ


Hurry up 'cause I'm making a fuss

急いで、僕がやってやるから


Fingers up 'cause there's no one to trust

中指を立てて、信じられる奴はいないからな




Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ


Huh-uh, count your money

金を数えて


Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?


There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ



I got paranoia, baby

僕は妄想が激しくて


And it's so hysterical

ヒステリックなほどに


Crackin' up under the pressure

プレッシャーで参ってる


Looking for a miracle

奇跡を待ってるんだ




Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ


Huh-uh, count your money

金を数えて


Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?


There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ


Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ


Huh-uh, count your money

金を数えて


Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?


There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ


Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ


Huh-uh, count your money

金を数えて


Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?


There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿