Translate

2021年9月2日木曜日

~Firestarter~ Haley Blais

 


I carefully conducted a plan to leave me faultless

私は隙間なく綿密に計画を立てたの


I watched it from the sidelines

成り行きを見守ったわ


I watched it from the sidelines

その成り行きをね


I learned to keep my distance, the path of least resistance

そのせいで敬遠の仕方を学んだの、無難な道ね


But every time I faltered

でも、私は躊躇する度


I chose to go back under

危険な道を選んでしまうの


But this is not a love song, wrote too many love songs

でも、これは愛の曲じゃないわ、たくさん描きすぎたの


I always got one part wrong

いつもその曲の一部を間違えてたわ


I always got one part

一部をね





Oh, she's a firestarter

彼女は火をつけてくれるタイプ


The match to my desire

私の欲望にとっての引き金なの


I never really noticed

今まで気づかなかったわ


I never really know

分からなかったのよ


What is it I require

自分が必要なのも分からなかった


I step back from the fire

私は炎から遠ざかって




I learned to keep my distance, the path of least resistance

そのおかげで敬遠の仕方を学んだの、無難な道ね


But this is not a love song, wrote too many love songs

でも、これは愛の曲じゃないわ、たくさん描きすぎたの


I always got one part wrong

いつもその曲の一部を間違えてたわ


I always got one part

一部をね





Oh, she's a firestarter

彼女は火をつけてくれるタイプ


The match to my desire

私の欲望にとっての引き金なの


I never really noticed

今まで気づかなかったわ


I never really know

分からなかったのよ


What is it I require

自分が必要なのも分からなかった


I step back from the fire

私は炎から遠ざかって




I hope I don't get burned

焼かれないといいんだけど


I hope I don't get burned

焼かれないといいけどね



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿