Translate

2021年9月1日水曜日

~Only You~ The Platters

 


Only you can do make

この世界を真っ当に見せることが


This world seem right

できるのはキミだけで


Only you can do make

暗闇でも明るくできるのは


The darkness bright

キミの以外にいないよ


Only you and you alone

キミだけで、キミだけしかないんだ


Can thrill me like you do

こんな風に僕をワクワクさせて


And fill my heart with love

僕の心をキミへの愛で


For only you

満たすことができるのは




Only you can do make

キミだけが


This change in me

僕を変えてしまうんだ


For it's true

真実なんだ


For it's true

真実なんだよ


You are my destiny

キミは僕の運命で


When you hold my hand

キミに手を握られると


I understand

僕はピンと来るんだ


The magic that you do

キミに魔法をかけられても


You're my dream come true

キミは叶った僕の夢なんだ


My one and only you

僕のかけがえないキミなんだ


Only you can do make

キミだけが


This change in me

僕を変えてしまうんだ


For it's true

真実なんだよ


You are my destiny

キミは僕の運命で


When you hold my hand

キミに手を握られると


I understand

僕はピンと来るんだ


The magic that you do

キミに魔法をかけられても


You're my dream come true

キミは叶った僕の夢なんだ


My one and only you

僕のかけがえないキミなんだ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿