Translate

2021年9月17日金曜日

~White Horses~ Low

 


The consequences of leaving would be more cruel than if I should stay

私が触れることで生じる結果は、私が残ることより残酷でしょ?


Though it's impossible to say I know

でも、私はそのことが断言できなくて


Still, white horses take us home

まだ、白い馬が私達を家まで連れて行ってくれるわ


There isn't much past believin' only a fool would have had the faith

ここで信じるに値しないわ、信じてしまったら馬鹿に違いないわ


Though it's impossible to say I know

でも、私はそのことが断言できなくて


Still white horses take us home

まだ、白い馬が私達を家まで連れて行ってくれるって思ってる


Still white horses take us home

白い馬が


Still white horses take us home

まだ、白い馬が私達を家まで連れて行ってくれるって思ってるの


Still white horses take us home

白い馬が


Still white horses take us home

まだ、白い馬が私達を家まで連れて行ってくれるって思ってるの



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿