Translate

2022年2月26日土曜日

~Best Thing I Never Had~ Beyonce

 


What goes around comes back around

因果応報っていうの、わかる?


There was a time

あなたがなんでも正しいって


I thought, that you did everything right

思ってた時もあったの


No lies, no wrong

嘘も間違いもなく、正しいって


Boy I, must've been outta my mind

ねえ、きっと頭がおかしかったのよ


So when I think of the time that I almost loved you

だからあなたのことを愛しかけてた時のことを考えると


You showed your ass and I saw the real you

私に最低なことをしてたし、私はホントのあなたを見てたの


Thank God you blew it

答えをありがとう神様


Thank God I dodged the bullet

銃弾を避けることが出来たの


I'm so over you

あなたのことは忘れたわ


So baby good lookin' out

だから本当に感謝してる




I wanted you bad

あなたのことが大好きだったわ


I'm so through with it

やっと立ち直れたの


Cuz honestly you turned out to be the best thing I never had

だって正直あなたは私にとって最高の人だった


You turned out to be the best thing I never had

これ以上ないって思ってたわ


And I'm gon' always be the best thing you never had

私はこれから先ずっとあなたが手に入れられない最高の女なのよ


I bet it sucks to be you right now

悪いけど、あなたの幸せは願わないわ




So sad, you're hurt

悲しいの?傷ついた?


Boo hoo, oh, did you expect me to care?

残念ね、私が気にするって思った?


You don't deserve my tears

涙も出なかったわ


I guess that's why they ain't there

あなたはその涙にも値しない人


When I think that there was a time that I almost loved you

あなたのことを愛しかけてた時のことを考えると


You showed your ass and I saw the real you

あなたは私に最低なことをして、私はホントのあなたを見てたの


I know you want me back

私に戻って来て欲しいのかもしれないけど


It's time to face the facts

現実と向き合う時間ね


That I'm the one that's got away

逃した魚は大きかったの


Lord knows that it would take another place, another time, another world, another life

別の場所、時間、世界、人生を過ごせって神様が言ってるの


Thank God I found the good in goodbye

本当に感謝してるわ神様、さよならの中に素晴らしいものを見出せたもの



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿