Translate

2022年2月28日月曜日

~Go Hard~ Juice WRLD

 


I go hard, hard

全てを注いで


I go hard

全力を


Babe for you, I go hard, hard

キミのために、全てを注ぐんだ


Just don't break my heart, heart

僕の心を壊さないで


I been on the drugs hard, hard

薬に頼りっきりなんだ


Smokin' on dope like a rockstar

ロックスターみたいに葉っぱを吸って


Try to take you from me, that chopper go grrah, grrah

キミを忘れようと、ライフルは音を立てる


It go grrah, grrah

「バンッバンッ」って


Try to take you from me, it go grrah, grrah

キミを忘れようとしてライフルは音を立てるんだ


It go grrah, grrah

「バンッバンッ」って


Go, go, go

音を




I was sittin' in the crib with a hand full of racks and a heart full of pain

僕は家で座っててたくさんのお金とたくさんの痛みを抱えてた


Yeah, funny thing is, I really did think all hoes were the same

そう、笑えるけど女は全員一緒だって思い込んでたんだ


Then I was your face and I heard your name, name

それからキミを見て、キミの名前を聞いたんだ


Had to make you my bae, out that on the gang, gang

キミを僕のものにしたい、それを確信したんだ


The groupie hoes don't phase me, tryna give out that lame brain

僕がグルービーになびくことはなくて、うまくもないし


It don't amaze me, your heart, I contain tain

驚くこともない、でもキミは違うんだ


Take her to safety

彼女を安全な場所に連れて行こう


You're my getaway

キミが僕の逃げ道


So you can't get away

だからキミは出てかないで


For you, I go hard, hard

キミのために、僕は全力を注ぐ


Just don't break my heart, heart

だから僕の心を壊さないで




I been on the drugs hard, hard

薬に頼りっきりなんだ


Smokin' on dope like a rockstar

ロックスターみたいに葉っぱを吸って


Try to take you from me, that chopper go grrah, grrah

キミを忘れようと、ライフルは音を立てる


It go grrah, grrah

「バンッバンッ」って


Try to take you from me, it go grrah, grrah

キミを忘れようとしてライフルは音を立てるんだ


It go grrah, grrah

「バンッバンッ」って


Go, go, go

音を



For you, I go hard

キミのために、全てを注ぐ


Just don't break my heart, heart

僕の心を壊さないで


I been on the drugs hard

薬に頼りっきりなんだ


Yeah, smokin' hard

そう、葉っぱに頼りっきりなんだよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿