Translate

2022年2月11日金曜日

~Lawn~ Aldous Harding

 


Door are the way you leave

扉はあなたの逃げ道で


Just be the way you are

ただ、あなたらしくなって


Just be out and free

外に出て自由になって


Can you imagine me?

あなたは私のことを想像できるの?


Can you imagine me

想像できる?


Just being out and free?

外に出て自由になった私を?


Doors are the way you leave

扉はあなたの逃げ道で


Open it up to me

私のために聞いて


Beside everything I go by

今までのことは関係なく


Your B sides on the lawn

あなたのB面は芝生の上にいる


Out on the lawn

芝生の上で


How are things with me?

私の調子はどうって?


All these lamps are free

ここのランプは全て自由


They don't mean a thing to me

私にとって意味はないけど


They don't mean a thing to me

私には意味はないけど


All these lamps are free

ここのランプは全て自由よね


I sowed these seeds

私が種を蒔いたのに


Why are you giving them back to me?

何で私に送り返そうとするの?




Beside everything I go by

今までのこととは関係なくて


I tried to send the tree ties

私は木の留め具を送ろうとしたの


Up out of the flue

煙道から抜けて


Now I'm losing too much time

そして今、私は時間を無駄にしてるの


Where is the shame in me

私は恥知らずで


Finding a hand in you?

あなたが差し出す手を探してる?


You don't want me to

あなたにとっては迷惑よね


But it's my right to

でも、決める権利は私にあるのよ


Then if you're not for me

あなたが私と合わないのなら


Guess I am not for you

私もあなたと合わないでしょう


I will enjoy the blue

この悲しみを楽しむわ


I'm only confused with you

あなたといると混乱するだけ




Beside everything I go by

今までのこととは関係なくて


I tried to send the tree ties

私は木の留め具を送ろうとしたの


Up out of the flue

煙道から抜けて


Now I'm losing too much 

今、私は無駄にしてるの




Time flies

時間はすぐ経っていって


When you're with writing B sides

あなたがB面を書いてる時に


I tried to send the tree ties

私は木の留め具を送ろうとしたの


Up out of the flue

煙道から抜けて


Now I'm losing you

そして私はあなたを失うの


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿